Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > מה שבלב > כלכך נכון!! "תגיד שאני יפה ותסתום"

23/04/2012 15:40:20 Admin
קראתי עכשיו כתבה בוואלה:
תגיד שאני יפה ותסתום

"אחד הדברים שלימדתי את עצמי להפסיק לקטר עליהם בשנים האחרונות, הוא העובדה שלעיתים רחוקות בלבד גברים נהגו לומר לי שאני יפה. טווח המחמאות שזכיתי לו נע תמיד בין "חמודה" ל"סקסית" עם הרבה מאוד "מצחיקה", "אינטליגנטית", "שנונה" ו"מוכשרת" באמצע. הגברים שחילקו את המחמאות האלה התכוונו לטוב - אתם תמיד מתכוונים לטוב, ברור - אבל פספסו את כל המטרה. חברים ניסו להסביר לי שכשמישהו אומר לי שאני חמודה או סקסית, זה יופי של דבר. וגם לשמוע שאני מצחיקה ומוכשרת זה משהו שאלפי בנות היו מוכנות לתרום איברים פנימיים בשבילו. אבל כשמישהו אמר לי "חמודה", אני שומעת "כונפה". כשמישהו אומר "סקסית", אני שומעת "שמנה". וכל מה שרציתי הייתה רק מלה אחת: יפה.
...
...
...
נראה לי שהבעיה טמונה בכך שגם אחרי מיליוני שנות אבולוציה, יש חלק אחד במוח הגברי שעדיין תקוע בעידן האבן: אתם לא מבינים שלכל מלה שלכם יש אלפי משמעותיות נסתרות מבחינתנו. אנחנו מחפשות את האמת דווקא במה שאתם לא אומרים, ולא במה שכן. אין מספיק מלים בעולם שיצליחו לרפד מספיק את המציאות כדי שנוכל להתעלם ממנה, אלא אם כן אנחנו נורא שלמות ובטוחות בעצמנו וכל החרא הזה, ואז לא אכפת לנו. אבל כמה נשים כאלה יש? אורנה בנאי בכלל לסבית."

כל-כך נכון!! ומה שמעצבן, אישה כותבת את זה, ובמקום שהמשפט המסכם שלה יהיה- וואלה עכשיו כשאני חושבת על זה וקוראת את כל מה שכתבתי, תכלס כן אנחנו מזה דפוקות וחושבות מעוות ומסכנים כל הבחורים שאנחנו גורמות להם לסבול בגלל זה. במקום כל זה היא מסכמת ואומרת "יאללה בנים תתחילו לקלוט". בנות תמיד חייבות להיות הצודקות ולאמר את המילה האחרונה, גם כשהן טועות...
23/04/2012 16:37:08 devil kide
אין לי הרבה מה להוסיף מלבד הכותרת"כל כך נכון!!".
מצד שני אני חושב שתמונה של הכותבת תסביר הרבה;
אם היא בחורה שלא נראת מהשהו ייתכן ונבין למה היא כל כך צמאה לשמוע את המילה "יפה" ולמה העדיפו לקרוא לה מצחיקה ומוכשרת.
23/04/2012 17:06:56 ורנון
בנות זה איכסה
23/04/2012 17:07:48 ice_maniac
זה הטמטום, אם היינו קוראים לה יפה היא הייתה אומרת ולמה לא גם מוכשרת, ז"א אם לדוגמה בנות מחמיאות לי ואומרות לי שאני חמוד סקסי אינטיליגנטי שנון מוכשר ומצחיק.
אני אכעס שהן פספסו יפה?! יגידו שאני נרקסיסט מטומטם.

רק מראה על הרמה של הבחורות על התפיסה האישית שלהן כאילו היו סוג של אלה.

זאת הבעיה אנשים חיים בעולם של שקר ולא מחפשים אמת
23/04/2012 20:26:24 איציק שניר
לא יודע איך קוראים לבחורה שכתבה את הווידוי הזה. אבל כפי שידוע לי. בחורות עם ביטחון עצמי גבוה לא צריכות את כל החיזוקים הללו של המילים היפות והנכונות. לא יודע מי הפר את הסדר והחליט שחמודה זה "כונפה". אני מכיר מישהי ממש מגניבה שנראית מצויין, שגם כשאומרים לה בצחוק שהיא שמנמונת היא עונה בחוצפה : "כן? אז, אני יאכל אותך יא מניאק", וצוחקת צחוק שובבי. צריך לקחת את החיים בקלות. עם כל ה"חוקים" וה"נורמות", מה שאמור להיות טבעי נהרס כהוגן
24/04/2012 04:01:02 AgwA
נקבות חושבות עקום , מה לעשות?.
תנו להן להשתגע בסוף הן ילמדו שהחנופה והקוצ’י מוצ’י האלה פחות מעיניינים אותנו , אנחנו גברים.
30/04/2012 13:46:27 Admin
:נקבות חושבות עקום , מה לעשות?.
תנו להן להשתגע בסוף הן ילמדו שהחנופה והקוצ’י מוצ’י האלה פחות מעיניינים אותנו , אנחנו גברים.
האמת שאני חווה את זה על בשרי עכשיו והמסקנה שלי היא שבסוף אנחנו אלה שעוברים חינוך מחדש... ומה שמצחיק זה שלא משנה כמה נשתנה הן עדיין רואות בנו בבונים ותמיד יש עוד ועוד טענות.
עמודים: 1