Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > טלויזיה וקולנוע > צעקה 4 Scream

25/04/2011 16:04:49 Admin


מי מכם לא ראה את הסרטים של צעקה?
מי לא ראה את הפרודיות?
מי לא מכיר את הציור המפורסם "הצעקה" שעליו מבוססת המסיכה של הרוצח?

אין מה לעשות. הסכין של הצעקה פילחה דרכה לכלל אוכלוסיית העולם. כולם ראו את זה, שמעו על זה, יודעים מה זה. ולכן מה פלא שאם יוצא פרק חדש, רביעי במספר, כולם גם ילכו לראות את זה.
טוב אז זהו שלא בדיוק.
כשראיתי את הפרסומות לקראת הסרט החדש, החליטו לשדר את הסרט הראשון בטלויזיה לכבוד האירוע. ראיתי בהתלהבות, ונוכחתי לראות סרט שבמציאות של היום לא כלכך עומד בציפיות. הוא היה ילדותי מאוד ותמים. אבל אין מה לעשות נוסטלגיה זה נוסטלגיה ותמיד נהנים בסוף, ומכאן שצפיתי לבואו של הסרט צעקה 4.

למי מכם שבכל-זאת לא מכיר, בגדול- צעקה הוא סרט שמספר על רוצח סדרתי העוטה מסיכה ורוצח תלמידי תיכון.

בפרק הרביעי בטרילוגיה לשעבר חוזרת סידני, גיבורת וניצולת הסרטים הקודמים, לעיר הולדתה שם הכל התחיל, בדיוק ביום השנה לרציחות הראשונות על-מנת לקדם ספר חדש שכתבה ומגלם את סיפור חייה.
אנו עדים לנסיון של סדרת הסרטים שהיתה חדשנית שני עשורים אחורה לנסות להיות רלוונטית גם היום, כשהסרט בעצם סובב כולו סביב עולם האינטרנט והסמרטפונים. הכל נודע במהירות ובתפוצה רחבה, מצולם ומתועד.
בעולם האינטרנט והריאליטי של ימינו בו כל אחד רודף אחר 15 דקות התהילה שלו בדרכים כאלה ואחרות, מתחילות שוב הרציחות בעיירה רק שהפעם מישהו מקליט הכל במצלמה.

נשמע טוב? נשמע מעניין? נשמע מותח? רק נשמע... ואפילו שזהות הרוצח בסוף מפתיעה, ישנה בעייה אחת קטנטנה- זה לא סרט אימה! זו פרודיה!!
מי שראה את הפרודיות לסרט ימצא את עצמו שואל לא פעם האם הוא בסרט הנכון.
כל הסרט מספרים בדיחות. כל רציחה נראית כמו בדיחה יותר גרועה מהקודמת. ובסוף תמצאו שנכנסתם בעצם לקומדיה ולא לסרט אימה.

אז אם אתם רוצים לראות את הסרט "הצעקה 4", זה כנראה לא הסרט בשבילכם. אבל אם אתם בכיוון של "מת לצעוק 4" (טוב, 5, כי 4 כבר יצא) לא תתאכזבו.












[ההודעה נערכה על-ידי Admin ב-25/04/2011 16:06:31]
עמודים: 1