Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > רכב חדש.

23/10/2009 20:11:44 -casper-
טוב אז יש משהו שאף אחד פה נראה לי לא ידע עלי, ואני רוצה להתוודות.
אני אוהב רכבים, ולא סתם, אלא משופרות.
אני בעסק הרבה זמן כמובן והגיע הרגע שיצאתי מהצבא ויש עבודה והגיע הזמן להוציא את כל החסכונות שלי ולהעמיד את הרכב שרציתי, אז כמובן שכל החסכונות שלא לא הספיקו אז התפשרנו מבחינה חיצונית ופנימית וגם קצת מכנית.
אך עדיין, לא דיימנתי אף פעם שרכב כזה יסע ושאני יהיה מאחורי ההגה שלו.
הרכב הנל הוא גולף סימן 2, שנת 90’.
אם תרצו פרטים על מה שופר בה רק תבקשו.
הרכב אתמול הניע סוף סוף, ועוד שבועיים-שלוש הוא נוסע רישמית, (יסע גיהנום).
תמונה:

מבחינת תא המנוע הכל כמעט נצבע לשחור וניסנו לתת מראה "סטנדרטי" כדי שלא יהיה בעיות עם שוטרים.
הרכב בנוי יותר למסלול מאשר לקו ישר, אך גם בקו ישר הוא לא יהיה פרייאר, ובדראג אם אני יצליח להוריד את הכוח אני יעשה בעיות להרבה רכבים חזקים ממני.[ההודעה נערכה על-ידי -casper- ב-23/10/2009 20:13:53]
24/10/2009 00:16:24 kivzy
סחטיין אחי ואלה יפה לך
ואני ידעתי!
25/10/2009 23:32:10 -casper-
איך ידעת?
ותודה.
מחר טסט+ביטוח. ויאללה כיוונים!! (:
26/10/2009 09:21:12 shaike
דראג זה לא כמה שיותר כוח?
נראה אחלה אוטו אחי!
27/10/2009 17:40:55 ice_maniac
הבלונים למטה זה נייטרוס?
תתחדש אבל זה נראה רכב ישן ואתה אומר שחסכת הרבה כדי לקנות אותו?(אתה עובד עם משכורת של חייל??)
28/10/2009 11:23:38 shaike
נראה לי שזה הצינור של נוזל קירור....
30/10/2009 12:49:34 -casper-
אני לא עובד עם משכורת של חייל.
הרכב לא נוסע עם ניטרו.
וכדי שתיבנו למה הרכב עלה הרבה כסף אז ברכב יש:
- מנוע 20VT
- גיר של וונטו טורבו דיזל
- סרן אחורי של איביזה. (בשביל מעבר מבלמי תוף לדיסק).
- מקדימה דיסקים יותר גדולים (280 מ"מ)
- רפידות יותר איכותית (לא זוכר את שם החברה).
- קלאץ מחוזק של VR6.
- טורבו K04-023
- צנרת 3’
- אינטרקולר (שזה ה"רדיאטור" שאתם רואים מקדימה).
- מזרקים 500RC
- פורק גריידי טייפ S
- שעון בוסט + שעון EGT.
- גאנטים+ צמיגים
- משאבת דלק וולברו 225
- רדיאטור יותר גדול.
- מחשב מנוע של האלטק דגם E6X
- הגה כוח של קורדובה SX ספורט (מהלך סיבוב יותר קצר)
- וכמובן הדברים הקטנים שזה מופות (החיבורים הכחולים שאתם רואים בתמונה),ועוד כל מיני שאני לא זוכר.

בקיצור הרבה מאוד דברים.
הקטע הוא שזה לדעתי רכב יפה ורציתי הרבה זמן אחד כזה גם בגלל שהוא קל מאוד וזה נותן לי יחס הספק/משקל טוב מאוד.
הרכב ישקול כנראה מקסימום טון ויהיה באזור ה300 כוח.
02/11/2009 21:13:38 ורנון
וואי אחי נראה מרשים,
אני לא מבין בשיט אבל מה אתה אומר, תסביר מה הרשימה הזו אומרת תפרט קצת
03/11/2009 19:31:09 -casper-
להתחיל להסביר זה הרבה אבל ככה בקטנה.
שי קויילאוברים ששכחתי לציין שזה בולמים+קפיצים שמתואמים לעבוד ביחד. האוטו יהיה יותר נמוך וקשיח בשביל יותר אחיזה ומרכז כובד נמוך.
המנוע הגיע מגולף שנת 00’ המנוע הזה זה מנעו של פוולסווגן לדעתי בין המנועים הטובים שלהם. נפח 1800 עם טורבו במקור. במקור מגיע 150/180 כוח (תלוי בדגם) מגיע גם על אוודי A3 ועל איביזה טורבו (כמו כן גם על גולף GTI).
סרן אחורי ציינתי בשביל מעביר מבלמי תוף לבלמי דיסק כדי לעצור יותר טוב.
כמו כן הדיסקים מקדימה הוגדלו וריפדיות הוחלפו כדי לעצור יותר טוב.
הטורבו הוחלף לאחד יותר גדול בשביל יותר כוח.
משאבת דלק הוחלפה לאחת שיכולה להזרים יותר דלק וכמו כן המזרקים הוחלפו למזרקים שיכולים להזריק יותר דלק לצילנדר וגם מהמשאבה עד למזרק יש קו שנקרא "קו דלק" הוגדל ל8 מ"מ שוב כדי שיותר דלק יוכל להגיע למנוע.
אינטרקולר שזה הדבר שנראה כמו רדיאטור כדי לקרר את האוויר דבר שמוסיף כוח.
פורק לחץ בשביל לפרוק את הלחץ כשאני לדוגמא לוחץ על הקלאץ נוצר לחץ בצינורות בין המנוע לטורבו.
צמיגים איכותיים יותר בשביל יותר אחיזה.
גאנט גם בשביל הביצועים וגם בשביל היופי. נבחר גאנט דיי רחב במידה 17’ שלפי התאוריה אמורה להתאים עם זוויות הגלגול.
מידת הצמיג היא 205.
באוטו אין הגה כוח אז הבאנו הגה כוח מקורדובה SX ספורט שיושב בצורה טובה (נדרשו כמה התאמות) כמו כן מהלך הסיבוב שלו מנעילה לנעילה יותר קצר מהמקורי דבר שיעזור לי בפניות.
בוכנות וטלטלים הוחלפו ליותר חזקים כדי שהמנוע יוכל לעמוד בלחץ.
וראש המנוע הוחלף לראש AGU (המעברים יותר גדולים בראש הנל).

בקיצור להתחיל לספר הכל זה סיפור מהתחת.
כמו שאתם רואים לכל דבר יש תפקיד.
אני תמיד שוכח לציין דברים.
כמו שכחתי בהודעה הקודמת לציין שיש קויילאוברים ואנטי רול קידמי.

אם יהיו שאלות ספציפית על האוטו או איך משהו עובד אשמח להסביר ולפרט.
04/11/2009 12:38:41 hashashin
תגיד אתה עובד על האוטו לבד, כלומר יש לך איזה מוסך קטן או משהו ... או שאתה עושה הכל במוסך?
04/11/2009 18:58:10 -casper-
אני אישית לא בונה. אני עוזר פה ושם כשיש לי זמן אחרי העבודה.
אבל פיזית ממש לבנות את האוטו מא. ועד ת. אני לא ברמה הזאת עדיין.. לא פיזית בכל זאת ותאורתית גם נראה לי שעדיין לא.
אבל בונים אותו במוסך.
יש בארץ כמה מוסכים/סדנאות ברמה בארץ שמתמחות בעניין..
04/11/2009 20:14:42 hashashin
חבל, אני מחפש מקום לשפץ את האופנוע
ד"א אם מישהו מוכן לנדב איזה מחסן ישן או משהו שאפשר לשים שם אופנוע וכלים אני אשמח להשתכן שם.
תכלס לא המקום הכי מתאים לכתוב את זה אבל יאללה
15/11/2009 17:39:28 -casper-
טוב חברים, היה טיול בסופש האחרון של המועדון שאני חבר בו (club242.co.il) אתם מוזמנים להירשם לאתר דרך אגב..
האוטו נוסע גיהנום!
אני יעלה סירטונים בהמשך היום.
15/11/2009 18:44:57 500SW
אתה גם הולך לשפר את העיצוב שלה באופן כללי??
17/11/2009 14:45:53 -casper-
כנראה שלא בקרוב.. חוץ מזה שגם אם כן זה לרוב בחלקים מקוריים וסולידים ולא בבודי קיטים גרנדיוזים ומכוערים..

והינה הסירטון (הכל מתוך הרכב).
לחץ כאן
17/11/2009 14:48:32 shaike
הסרטון פועל לי מקוטע כזה אני לא מבין כלום....
18/11/2009 22:07:57 -casper-
תחכה שהוא יטען ואז תראה.. אתה צריך ללחוץ על play ואז רק הוא מתחיל להיטען.. תעצור אותו וחכה איזה דקה..

בקיצור מה שהולך שם זה לחיצות בהתחלה לפחות בהתחלה ב1.1 באר ואח"כ העלנו ל1.6 באר..

הסקאלה כמובן לא מצולמת אבל המהירויות שהגענו שם זה לסוף הילוך רביעי מה שאומר קרוב ל250 קמ"ש..
לוחצים מגילגול 60-70-80 (קמ"ש) כל פעם לפי מה שמחליטים לפני, נותנים 3 ציפצופים ומדביקים דוושה..
עמודים: 1