Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > רד-בורד+ > גלעד שליט

08/10/2009 12:58:09 devil kide
אחרי שכולנו ראינו את הסרטון של גלעד שליט, בו הואנראה קצת רזה אך דיי בריא, והסרטון דיי חדש-האם כדאי להחזיר את האסירים שחמאס מבקשים תמורת החזרתו של גלעד?
-מצד אחד, ביצוע העסקה תחזק את החמאס ברצועה, ותתן לגיטמציה לחטיפה של חיילים נוספים.
-מצד שני, אין להשאיר חיילים בשטח,וכל עוד שיש יסוד סביר שגלעד בחיים כדאי לבצע את העסקה כמה שיותר מהר.
08/10/2009 14:26:20 cp77fk4r
יש אפשרות להחזיר את גלעד שליט מבלי לבצע שום עסקה עם שום גוף טרור.


אני לא דואג לזה ששחרור המחבלים יחזק את החמאס, אבל אני יודע שברגע שיבצעו את העסקה- יומיים לאחר מכן ייחטפו עוד שבעה חיילים. ואז את השמות שלהם אתה תשמע בחדשות כל יום, וישראל במגעים... ויש איזה גרמני שמנסה להסדיר.. ומשחררים עוד אלפי מחבלים..

ואז מה? נשחרר עוד אסירים?
לא. בחיים משאים ומתנים עם גופי טרור, מה שכן אפשר לעשות זה ללחוץ עליהם בדרכים שונות שכן כואבות להם- אנחנו מספקים להם מים חשמל ותרופות, אפשר להתנות את זה בזה. אנחנו מחזיקים בכלא הישראלי מחבלים עם כל כך הרבה דם על הידיים (שאגב- זכאיים להשלים לימודים (והם עושים את זה), יש להם טלוויזיה, שעות תרבות וכו’) - שאפשר להתנות את חייהם (כן כן, חיים של מחבל עם דם על הידיים זה לא טאבו) בהחזרת גלעד.

יש עוד כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות ואנחנו לא עושים רק מפחד של מה יגידו באו"ם. - וזאת בדיוק הטעות/בעיה שלנו.


אין דבר בעולם שאני רוצה יותר משגלעד שליט יהיה בבית עם ההורים שלו. אבל אסור לשחרר מחבלים. לא נראה לי הגיוני שמחבל שרצח משפחה שלמה בנהריה פשוט ייצא לחופשי כאילו לא קרה כלום (מישהו אמר קונטאר?) פשוט לא עושים עסקאות עם טרוריסטים.[ההודעה נערכה על-ידי cp77fk4r ב-08/10/2009 14:27:17]
03/11/2009 13:01:52 500SW
צריך להרעיל את כל האסירים שהם דורשים ולשחררם כ"חלק מהעסקה" ואז ניראה אם הם יחזירו את גלעד..אם לא האסירים ימותו אם כן הם גם ימותו כמו שצריך ובקיצור החמאס ילמד שלחטוף חיילים זה לא משתלם..ושילכו קיבינימאט האו"ם כל הגינויים שלהם באוויר וצבועים ונגועים פוליטית.
עמודים: 1