Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > לימודים

11/09/2009 16:25:26 popi1955
היום היה לי מבחן במטמטיקה, אני 3 יחל אבל עשיתי מבחן של 4 יחל בתקווה גדולה שאני יעבור (מעיין מבחן עליה)
והיום גם גיליתי שאנשים ב4יחל, רובם פשוט מטומטמים
חוזרים איתם על נגזרות במשך כמה שיעורים, אני למדתי לעשות נגזרת אתמול בחצי שעה האחרונה לפני השינה, וגיליתי שהצלחתי 4 סעיפים מתוך 5, לעומת זאת המון אנשים מ4 פשוט מתקשים בכול נושא לא משנה כמה יחפרו להם איתו
את כול החומר שהם למדו שנה שעברה + הם חזרו על כול החומר הזה בשיעורים שלפני המבחן הזה, אני למדתי בשבועיים, רק עם חבר שלי, בלי שום מורים שילמדו אותי, לדחוס כול כך הרבה חומר במעט זמן (למדתי מ0, לא היה לי שום רקע, חוץ מממש מעט על משולשים) לתוך הראש זה פשוט טירוף, הגעתי למצב שאני רואה משולשים שווי שוקיים כשאני עוצם את העינים, ואם לוקחים את הזמן נטו שלמדתי מתוך השבועיים האלה, יוצא 6 ימים ככה, רוב הזמן הייתי עצלן ודחיתי עוד ועוד
מה שכיף, אני לא הייתי אמור להיות עם הארכת זמן, ביקשתי ונתנו לי הארכת זמן חד פעמית למבחן, והנה מה שממש מצחיק פה
שכחו לשבץ אותי בכיתה עם הארכה, אז בסוף השיעור המורה אמרה לנו לבוא איתה לעשות את המבחן בכיתה שלה, כי היא לא יודעת איפה כיתת הארכת זמן, באמצע הדרך אחד הילדים (היינו 3) נזכר שהוא יודע איפה כיתת הארכת זמן, אז המורה אומרת לנו, "נו מה? אני לא יכולה לתת לכם ללכת לכיתה לבד" , "אוף, טוב נו בסדר, לכו, אבל תבטיחו לי שלא תדברו בדרך" XDDDD
לצערי באמת לא דיברתי, כי לא היה עם מי, שניהם היו ילדים מפגרים, וכול מי שראיתי בדרך היו רק ילדים מ3 יחל או אנשים שאני לא מכיר, טוב, אז נכנסנו לכיתה של הארכת זמן, אמור להיות לנו 30 דקות תוספת, אבל אחרי שלושים דקות, נכנסה מורה ואמרה לנו שנגמר הזמן, התווכנו איתה וקיבלנו עוד 10 דקות, אחרי 10 דקות נכנסה מורה אחרת ואמרה לנו שהמבחן הסתיים מזמן, מאותו רגע היה לנו עוד כ10 דקות, אחרי ה10 דקות האלה, המורה ששמרה עלינו אמרה שזה מספיק ולהגיש, אמרתי לה שנשאר סעיף אחד וקיבלתי עוד 5 דקות, אחרי 5 דקות היא אמרה להגיש עכשיו, וגם צריך להחשיב את ה10 דקות הפסקה שהיו
אז כך ממבחן של שעה וחצי (לא כולל הארכה) קיבלתי כשעתיים וחצי
XD
וגם צילמתי את המבחן שלי ואת כול התשובות שלי, ופתרתי אחר כך עם חבר
יצא שבמקרה הממש רע (אם הם מורידים 2000 נקודות על כול טעות) אני מקבל כ65
במקרה הסבבה אני מקבל כ82
ובמקרה הטוב מעל 82
אם אני לא טועה צריך 60 או 65 כדי לעבור ל4

וסתם בשביל הכיף, הכנתי לכם פונקציה קטנה

נתונה הפונקציה {טמבל=2(4יחל^2 - 3יחל)}
מצא עבור אילו ערכי יחל הציון של טמבל גדול מ65

טוב :), הלך נחמד, עכשיו צריך לקוות שעברתי
המטרה הבאה זה לעלות ל5 אם אפשר, אבל לא נראה לי

אם מישו רוצה אני יכול להעלות את התמונות

(הפתרונות הם:
הציון גדול מ65 כאשר יחל>3.25
וגם כאשר יחל<2.5-)
[ההודעה נערכה על-ידי popi1955 ב-11/09/2009 16:48:00]
11/09/2009 16:55:40 ice_maniac
שמע הבעיה היא שמלמדים בלי הבנה... תכלס מה זה נגזרת? מה זה נניח אינטגרל? למה צריך אותם? ואז שאתה מלמד בלי הבנה (בגלל מחסור בשעות לימוד, ועוד סיבות) אתה מוציא כיתה שפותרים שאלות בזיכרון איך לפתור מה... ומתמטיקה לא לומדים מזיכרון..
11/09/2009 19:49:35 popi1955
בידיוק!
כשאנשים נהנים מנושא מסויים הם לומדים אותו יותר בקלות, זוכרים אותו לאורך זמן
רוב האנשים לא נהנים ממטמטיקה
אני למשל, לא היה לי ממש זמן להתעסק בנגזרות, אבל גם בחצי שעה שחבר שלי לימד אותי שאלתי אותו 2000 שאלות עד שהבנתי מה זה נגזרת, איך זה עובד, למה זה משמש, אני לא יכול לפתור משו במטמטיקה אם אני לא מבין איך הוא עובד
גיאומטריה למשל אני נהנה, אצלי זה במקום סודוקו, לא היה לי בכלל כוח ללמוד את המשפטים והכול, אבל כול פעם שהתחלתי לא יכולתי להפסיק, הדברים היחידים שעצרו אותי זה או רעב,יציקות או שינה
12/09/2009 03:30:30 kivzy
מה זה נגזרות??
97 ב3 יחידות ואני לא זוכר כלום חחחחחח
12/09/2009 15:07:56 popi1955
לא נראה לי שלומדים נגזרות בשלוש יחידות
אני זוכר שלמדנו טריגונמטריה ברמה של מוגבלים
קצת משוואה ריבועית, גם כן ברמה של מוגבלים
ולא נראה לי שבאף אחת מה3 יחל לומדים גיאומטריה נורמלית
12/09/2009 16:37:33 shaike
איזה באסה בסוף השביתה שהיתה אמורה ליהיות מחר, לא תיהיה רק באיזה חמש ישובים...... איזה זין ענק!!
בדיוק אני עושה שיעורים במט’...
מה הם סתם נותנים תקוות שווה)=
12/09/2009 22:17:08 onion
בוא נראה אותך גוזר את אותו דבר לפי ההגדרה, שמנצ’יק.

99 ב-3 יחידות, 70 ב-4 וכנראה נכשל בחדו"א 1.
13/09/2009 12:43:17 shaike
ציון לא כ"כ מחמיא האמת....
עמודים: 1