Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > אבטחת מידע > Deface לאתר קדימה.

09/01/2009 11:22:21 devil kide
המשתמש Cold Z3ro פרץ לאתר של מפלגת "קדימה", שם השאיר כתובות נגד ישראל ונגד הפעולה בעזה.
"המלחמה נגד הטרור הישראלי הציוני לא רק בשטח אלא גם באינטרנט אנחנו נתקוף בכל כוחותינו אתם רוצחים והורגים חפים מפשע, נשים,ילדים ואזרחים בלי הבחנה זה פשע זה דומה למה שעשה לכם אדולף היטלר ז"ל. העם הציוני היהודי לא רואה מה שקורה בעזה חיילים שלכם נהרגים ונפצעים ונגרמים לכם נזק כבד בכלי הלחימה שלכם ואתם לא מפרסמים את זה תפתחו על ערוצים אחרים כמו אלג"זירה", כתב הפורץ. עוד הוסיף "רקטות הקסאם תמשיך ליפול לכם על עיר ולמרחקים אחרי אשדוד אשקלון".
זה לא הכול. לאחרונה נפרוצו מספר של אתרים ישראלים על רקע לאומני, בניהם האתר "יחידה", המדבר על יחידות העלית של צה"ל.
הפורץ ביצע Deface לאתר שיושב על השרתים של חברת comrax.
הפורץ משייך עצמו לקבוצת Team Hell Crew, ובתחתית האתר הוספו קישורים לכתבות באתרי חדשות ישראליים, בהם מסופר על פריצות של הקבוצה או של הפורץ Cold Z3ro.


10/01/2009 19:35:41 cp77fk4r
טפשי. טפשי לפרוץ בכדי לבצע Deface וטפשי עוד יותר כשאנחנו עושים את זה להם.

זה לא מוריד או פוגע במורל וזה לא מניב שום פירות, עדיף למשל לפרוץ לאתרי חדשות ולבצע עריכות קטנות בחדשות, או לפרוץ למקומות שבהם מאוכסן ידע מסויים ולהפנות את הממשל לידע הזה, סתם לבצע דיפייס מביא בדיוק את התוצאה ההפוכה.

יש משפט שאומר "מי שגר בבית זכוכית- שלא יזרוק אבנים." - האבטחה והמודעות של האתרים הישראים (גם ממשלתיים) היא לא בשמיים, למה? כי אנחנו ישראלים ו"לי זה לא יקרה" וכו’ וכו’, עדיף לנסות לפרוץ לאתרים ישראלים שהגיוני ויהיו מטרות להאקרים שבאים לפגע- וליידע את בעליהם וככה למנוע התקפות עלינו.

זאת בכל אופן דעתי הממש בלתי מחייבת.
עמודים: 1