Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > מסיבת בריכה עם גוגל

19/06/2008 13:24:17 kivzy
צעירים בריטים משתמשים בתוכנת צילומי הלווין של גוגל כדי לאתר בריכות פרטיות בהן יוכלו לחגוג

מסיבת בריכה בעזרת Google Earth (צ’: flickr, joeshlabotnik)הצעירים הבריטים מנצלים את תוכנת Google Earth על מנת לאתר בריכות פרטיות, אליהן יוכלו לפלוש. כך מדווח ה-Register הבריטי.

בתחילה נעזרים הצעירים בתוכנת צילומי הלווין של גוגל כדי לאתר בתים בעלי בריכות פרטיות, השכתובתם סמוכה למקום מגוריהם. משנמצא היעד, שולחים המארגנים הזמנות לחבריהם באמצעות הרשת החברתית פייסבוק והאירוע תופס תאוצה. בעלי הבית החוקיים אינם מפריעם לצעירים - שוטרים מספרים על אזרחים שחזרו מעבודתם בשעות הלילה, או שהתעוררו בבוקר, רק כדי לגלות כי בני נוער נכנסו לחצר שלהם וטבלו בבריכה. האורחים הלא רצויים אף משליכים לבריכה פחיות בירה ריקות.

דובר מטעם משטרת מחוזי קורנוול ודבון באנגליה, אמר ל-DailyMail שהמשטרה ממליצה לבעלי הבריכות לשמור על עירנות. בנוסף, הוא מזכיר לשחיינים הפוטנציאלים שהתפרצות לבריכה שנמצאת בשטח פרטי נחשבת להשגת גבול, ומזהיר שמדובר בפעולה בלתי חוקית.

לא רק הצעירים הבריטים מנצלים את Google Earth לצרכיהם - גם הג’יאהד האיסלאמי עושה שימוש בתוכנה. בראיון שקיים השבוע מגזין לבנוני בנוגע ליחידת הטכנולוגיה של גדודי אל-אקצה והג’יאהד האיסלאמי, אמר אבו חמזה, דובר הארגון, ש"כשלוחמים שלנו משגרים טילים לעבר מטרות ישראליות, הם מתייעצים עם מומחים ביחידת הטכנולוגיה שממקדים אותם לעבר מטרות צבאיות ופוליטיות, ונעזרים רבות בתוכנת Google Earth".
[ההודעה נערכה על-ידי kivzy ב-19/06/2008 13:24:42]
עמודים: 1