Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > טלפוניה > המדריך למעקב המוצלח

19/02/2008 12:41:57 m003

אז כאן באתי להראות לכם מספר טריקים למעקב על מכשיר הסלולרי של בת זוגתכם, בעיקר..
אז אני אכתוב איך לחפש ואיך להימנע שימצאו אצלך.

אז בואו נתחיל בחוק הברור ביותר, להגיד לחברתך - "א-י-ן יותר מחיקות מהסלולרי, את לא מוחקת שום דבר!(וכלבה בשקט כזה מין מלמול לעצמך)"
עכשיו שעברנו את חוק הברזל הזה נוכל להתחיל בחיפוש -

איך לחפש בשיחות?
מנהל השיחות, לכל רשימת שיחות יש את המקסימום שלה, בשיחות יוצאות/לא נענו/נכנסות נשמרים עשרה מספרים(*), ובכולל נשמרים 30, המספר הזה אמור להישמר אחיד ועגול תמיד.

איך להימנע ממציאה בשיחות?
אחרי שעשית את שיחתך ומחקת את השיחה, תעשה צילצול אל מישהו שלא מופיע ברשימה, כיסית את מנהל השיחות אבל אם אתה רוצה להיות עוד יותר בטוח ולמחוק את זמן השיחה האחרונה תעשה כך. נגיד להתקשר לתא קולי ולנתק..
*מספר השיחות משתנה ממכשיר אל מכשיר ולא תמיד קבוע, לא תיהייה בעיה לעלות על הסדרה.

איך לחפש בשירות הודעת קטנות?
חוץ מהאפשרות הברורה שאין להימנע ממנה והיא תמיד תעזור בהשערות שחייבות להיות, הסתכלות פשוטה על הדואר הנכנס והדואר היוצא, הדבר שאראה כאן הוא אנשי הMRU של המכשיר, אתה מגיע לשם דרך "כתוב הודעה חדשה" ואז לפני השליחה עצמה יש את האנשים האחרונים ששלחו אליהם, גם כאן יש את המקסימום אנשים שהוא שומר שהוא מספר קבוע שלא אמור לזוז.
עוד כלי זה הסימן על הודעה נכנסת ששלחו הודעה בחזרה ממנה מהאפשרות "הגב".

איך להימנע מהפללה בהודעות הטקסט?
אז קודם כל לבטל את השירות של הודעות שנשלחו, אפשר לבטל אותו בהגדרות של הודעות.
לחברה שלך תוכל להגיד את התירוץ הטוב של "אין לי מקום לנכנסות כבר.. כל שתי הודעות קופצת לי הודעה שאין מקום"..
הדבר השני, לגבי האנשים האחרונים ששלחו אליהם, אחרי שאתה שולח לרומנך הודעה ומוחק מהMRU לצערנו תצטרך לשלוח הודעה למישהו שלא שלחת לו מזמן וזה עולה יותר.. אבל תוכל לשלוח אל השרת הודעות 999 משהו סתמי וכך זה לא יעלה.
שלח הודעה במקרה צורך מתאים דרך הודעה חדשה ואל תגיב ישירות מההודעה.

מובן לי שבשיחות ובהודעות הדברים הינם דומים אבל יש דברים קצת שונים כך שהייתי חייב לציין.

אז חברה שלך מתקשרת לאיזה בן זונה?
א. תגיד לה לא להתקשר אליו, ככה זה אתם בזוגיות ואפשר להמשיך לדבר על זה בפרטי
ב. מה שנעשה זה נשתול מספר טלפון של חבר (חשיבות על מאותה הרשת) במקום הבנאדם המנוול שהיא מתקשרת אליו, עכשיו כשהיא תנסה להתקשר שוב החבר שלך יערבב אותה בקטע של הפלאפון נמכר או כל דבר מקורי אחר, והחבר לאחר תדריך נכון יתקשר אליך ישירות להודיע שהיא עשתה את הנורא מכל.
ג. חשוב לשמור את המספר של המנוול/ים שיהיו אצלך, כי באחד הימים תרצה לנסות לחייג אליהם מהמכשיר שלה ולבדוק אם לא עולה איזה שם אחר..

ועוד דבר שקשור לנושא - אם אתם רוצים לשים את המספר פלאפון שלכם במקום אחד אחר שיהיה גם וגם, אז יש בדיקות לעשות לפני, כל מכשיר זה משתנה, זאת אומרת שאם היא תתקשר אליך אז שלא יעלה לה השם של השני ואז הגיע הבילבול מצדה, מה שאתה צריך לעשות זה למחוק את שני השמות ולכתוב מחדש בסדר הנכון, כי שוב אני אגיד כל פלאפון זה משתנה, אני אתן דוגמא שאני עשיתי כזה דבר על הסוני של חברה שלי, הכל עבד טוב כי בדקתי לפני על הסוני שלי, יום אחד היא הלכה לתקן את הפלאפון שלה והביאו לה מוטורולה זמני, עכשיו כשהיא התקשרה אלי עלה לה השם של הבנאדם השני.. זו הייתה נפילה..

סיימנו את המדריך, מי שהבין הכל יכול כבר להגיב, מי שלא הבין כאן יש דוגמאות לכל חלק:

חיפוש מנהל השיחות - בגלל המקסימום שיחות רשומות הוא שלושים, אם חסר אחד או יותר זה אומר שנמחק מספר.
המנעות מנהל שיחות - צריך לעשות צילצול ניתוק בשביל להוסיף מספר אל הרשימה, אבל אם הבנאדם כבר נמצא ברשימה הוא לא התווסף אלא יעלה לראשון, בגלל זה צריך מישהו שלא רשום. זמן השיחה האחרונה הינו חשוב, כך אפשר להעלות השערות אל מי האחרון שהתקשרת אליו, בגלל זה לפעמים חשוב לשנות את האמת.

חיפוש בסמס - תוכל לגלות אם חברתך מחקה את ההודעה שהיא שלחה אל בחור המסויים אם בהודעה הנכנסת שלו יש סימן שהחזירו ע"י הגב (מין חץ אחורה כזה).
המנעות בסמס - "שלח הודעה במקרה צורך מתאים דרך הודעה חדשה ואל תגיב ישירות מההודעה." זאת אומרת נגיד מישהי שולחת אליך הודעה, אתה מחזיר לה הודעה אבל בכל זאת אתה לא רוצה שבת זוגתך תדע מזה, אל תשלח את ההודעה דרך ההודעה שלה (אפשרות הגב) אלא דרך הודעה חדשה ואז תוכל למחוק את ההודעה הנשלחת ולהגיד לבת זוגתך שלא החזרת לה כלום על זה.

"אז חברה שלך מתקשרת לאיזה בן זונה?" - אז מה שצריך לעשות זה להחליף את המספר שלו אל מספר של חבר שלך, עדיף שהוא יהיה באותו הרשת כי זה משהו שזוכרים, העיקרון די פשוט אני מאמין שאין סיבה להרחיב עליו.

אשמח לשמוע עוד דרכים לגלות כל מני דברים או הערות בונות ולא בונות..
24/02/2008 16:15:19 fsk-alon
יפה אחי..
אפשר גם לשלוח לה הודעות מהחבר ולשנות תמספר למספר של החבר במקום הבן זונה או להחליף שם למספר של חבר שלך והיא תשלח לו תהודעות אם הם מתכתבים..
24/02/2008 17:00:33 devil kide
אני לא מוצא סיבה לעקוב אחרי חברה שלך, אם אין אמור,לדעתי, הקשר נגמר.
25/02/2008 19:16:46 m003
שמע.. אם אתה אומר לה לא לדבר עם מישהו מסוים והיא עדיין מדברת איתו רק מסתירה את זה ממך, די מעצבן לא? אתה צריך סיבה להיפרד ממנה אתה לא יכול להגיד שבלילות לפני שאתה הולך לישון אתה מרגיש את זה וחושד בה..
25/02/2008 19:21:48 Dak
מה עם הסיבה הנפלאה "אני מרגיש שאין בינינו אמון"?
25/02/2008 22:31:39 m003
תנסה.. לדעתי המשפט הזה לא יוציא אותך ממערכת יחסים

עריכה: קראת את זה? די מעניין, רעיונות נחמדים, לא הכי אפקטיבי אם אתה ללא זוגיות, טוב לידע כללי..[ההודעה נערכה על-ידי m003 ב-25/02/2008 22:37:05]
25/02/2008 23:16:20 devil kide
קראתי את זה, לדעתי הרעיונות נחמדים וידועעים-לא בעיה ל"חברה" להחליף את השם של אותו אחר שאסרת עליה לדבר איתו בשם של בן משפחה שלה, או ידיד קרוב אחר.
שוב, אם אין אמור-אין קשר.
25/02/2008 23:23:35 m003
כששאלתי "קראת" התכוונתי ל-DAK.

מה זאת אומרת אין אמור - אין קשר?
אני לא מזוהה עם המילה אמור בשימוש הזה..
26/02/2008 10:20:51 Dak
קראתי.

לדעתי הוא מתכוון ל"אמון". אם לא, אז אפשר להגיד ש"אמור" זה שם של דג, נהר ברוסיה וגם (וזה הרציני מבין השלישיה) "אהבה" בצרפתית.

והנקודה שלי היא שאם הקשר שלך במצב שבו אתה לא יכול להאמין לחברה שלך אלא אתה צריך לעקוב אחריה, אפשר לוותר על הקשר.
[ההודעה נערכה על-ידי Dak ב-26/02/2008 13:12:59]
26/02/2008 14:05:26 devil kide
אמור=אמון. טעיתי.
עמודים: 1