ראשי > דיבורים > רנו מאגן או מאזדה 3?
מאיפה הכסף???!!!
לעומת זאת, המאזדה היפאנית הרבה יותר אמינה,ויפה.
שמירת הערך של שניהם דיי דומה, ככה שלטווח ארוך אין הרבה הבדל מהבחינה הזו.
המאזדה 3 רכב ספורט,מה שצעירים יותר אוהבים לעומת הרנו שנחשבת רכב משפחתי.
אם אתה מסתכל על הצרכים שלך, לדעתי, תלך על המאזדה.
גם החלקים של הרכבים הצרפתיים יותר יקרים,ואם אתה מתכוון לתקן לבד תקלות פשוטות, במאזדה זה יהיה יותר פשוט.
זה גם מה שאני אמרתי.. מה אני רוצה אוטו אנטיפט?! O_o
מאזדה לכל הדגמים שלה היא רכב נוראי (אפילו הג’יפים והטנדרים שלה), מדובר על רכב עם בטיחות ששואפת לאפס.
אם אתה כל כך רוצה למות אז תקנה אופנוע, לא צריך לקנות בשביל זה מאזדה.
רנו מגאן הוא רכב נהדר, בכלל רנו חברה מעולה (למרות שאני לא אוהב רכבים צרפתים).
הרכב אומנם פחות אמין ממזדה והוא עושה קצת יותר בעיות, אבל מדובר פה על רכב שהרבה יותר בטוח ממאזדה, ועדיף להכניס את הרכב קצת למוסך מלהכניס אותו הרבה למוסך כשהוא יסדק לך כל נסיעה בשדות, או לחילופין יתקפל לך לשתיים בזמן תאונה.
אגב אני מזכיר לך שרנו מגאן נבחרה למשפחתית הבטוחה ביותר בישראל לפני זמן קצר.
מי קונה את הרכב, אתה או ההורים שלך-ולמי הוא מיועד?
זה אוטו נוח שמתאים לנסיעות עירוניות. עד כה לא היתה בו שום תקלה. מן הסתם זה לא רכב שטח, ועליות עושות לו כואב. הוא בכה לי בעליות של ירושלים. קצת בכה, לא משהו רציני.
כן, המיגון שלו טוב כקליפת ביצה, אז אני משתדלת לא לעשות תאונות. לא נעים.
וממתי מאזדה 3 נחשבת לאוטו ספורט? זה אוטו משפחתי...
באשר לאירופאיות, שמעתי ממקור מהימן שיש בהן תמיד מלאנתלפים תקלות, חצי מהזמן הן במוסך.
והיות שאלה ההורים שלי שאומרים את המילה האחרונה,הם כמובן יעדיפו בטיחות,ולכן הם באמת לקחו את הרנו.
הצד החיובי הוא שהרכב לא מכוער כמו שחשבתי,נסיעה ומנוע שקט יותר מאשר באלנטרה, ואיכשהו,למרות שגם האלנטרה וגם הרנו 1600 סמ"ק,אני מרגיש כאילו עם הרנו אני מפתח מהירות בזמן קצר יותר.
אבל לצערי גם לא חסרים חסרונות.. את המראות בצדדים נתן לכוון רק ידני,החברה ברנו חשו את עצמם חברת מטוסים ולכן האנדברקס פשוט עצום ודומה לידית המראה. אין הרבה תאים לאכסון ברכב,למרות שהתא כפפות פשוט עצום! לנהג יש שליטה רק בשתי החלונות הקידמיים ואין נעילת חלונות. נעילת הדלתות הפנימית היא כללית ולא נתנת לשליטה בנפרד על כל דלת,אני אישית מרגיש שהאוטו "קשיח" יותר מהאלנטרה,ולכן מרגישים כל סדק בכביש. המזגן "ידני" ולא בעל מערכת אלקטרונית,ככה שצריך להמר על הטמפרטוה. והכי הכי גרוע.. חייבים לחגור.. כי אם לא.. {טוב.. האמת שאת זה יש כמעט בכל רכב חדש}
מה גם שאם אתה לא חגור הכריות לא ייפתחו כשצריך אותן...
גם למאזדה וגם לרנו 1600 סמ"ק. היפנית כבדה יחסית ליפניות, אבל מפתחת מהירות לא רע.
האירופאיות בד"כ כבדות יותר?
ושלל הפאקים שמנית בהחלט מעצבנים, אבל תתחדש על האוטו :P
בדגול ההחלטה מאוד קשה, אבל אם זה רכב שההורים שלך בחרו,כמו שאמרת, סביר להניח שילכו על הבטיחות. ביחוד שהטיפולים במוסך הם על חשבון העבודה, והאמינות פחות משחקת כאן תפקיד.
אני יודע שברנו מגאן היותר ישנות נסיעה ארוכה תעלה את חום המנוע בצורה מטורפת.
במיוחד אם מדובר בנסיעה איטית , מה שמקשה יותר על קרור המנוע.
העובדה שהרכב "קשיח" יותר מהאלנטרה היא שבאלנטרה הגלגלים דיי מרוחקים אחד מהשני, מה שנותן נסיעה מאוד רגועה. במגאן הגלגלים יותר קרובים,זה פחות נוחות , אם זה מוגזם יכול להיות שיש יותר מדי אוויר בצמיגים, תבדוק את זה.
הקטע עם המזגן קיים בהרבה רכבים, ואני חושב שזה קיים גם בVOLVO S80 , עד שנת 2003.
אם הרכב הוא אוטומט(סביר להניח) אתה לא צריך להרים את האנד-ברקס, שילוב להילוך P עושה את העבודה.
נכנס איזה "פין" בין גלגלי השיניים של ההילוך, מה שלא נותן לרכב ליסוע. נכון שזה ירוס בקלות את הגיר, אבל זה נחמד :).
ועוד משהו שכדאי שתשים אליו תשומת לב, ברוב הרכבים הצרפתיים השימון של הגיר בא מהמנוע, ואם המנוע לא מספיק חם הגיר לא מקבל מספיק שימון ונסיעה במצב כזה עלולה להרוס את הגיר (שוב, אוטומאט),במיוחד בחורף. כדאי שתברר את העיניין אני יודע שזה ככה במיוחד בפיג’ו.
והכי חשוב, תתחדש על הרכב.
אני מחפש לעצמי איזה יונדאי אקסנט,יידני , סביבות 1994-1997. למישהו יש הצעות?
אני עדיין לא סגור על הקנייה, אני מחפש מציאה, אם לא לא חסר מה לעשות בכסף.
אם הרכב הוא אוטומט(סביר להניח) אתה לא צריך להרים את האנד-ברקס, שילוב להילוך P עושה את העבודה.
נכנס איזה "פין" בין גלגלי השיניים של ההילוך, מה שלא נותן לרכב ליסוע. נכון שזה ירוס בקלות את הגיר, אבל זה נחמד :).
.
הגזמת.
אתה באמת חושב שאני לא יודע שכאשר משתמשים בפארקינג אין צורך באנד ברקס?!
הזכרת כל עניין האנד ברקס לא באה להגיד משהו רע על נוחות השימוש בו או המראה שלו. נוחות השימוש דומה לחלוטין לשימוש בכל אנדברקס רגיל והמראה אפילו די נחמד. הזכרתי את האנד ברקס בגלל {כמו שאמרתי} "גודלו העצום". גודל שבזבז מקום יקר בן כסאות המושב הקדמי. {אני פשוט רגיל לאלנטרה שבה היה מצוי תא בן הכסאות,כמו בכל רכב נורמלי}
אם הרכב הוא אוטומט(סביר להניח) אתה לא צריך להרים את האנד-ברקס, שילוב להילוך P עושה את העבודה.
נכנס איזה "פין" בין גלגלי השיניים של ההילוך, מה שלא נותן לרכב ליסוע. נכון שזה ירוס בקלות את הגיר, אבל זה נחמד :).
בטח שצריך להרים את האנד ברקס גם שאתה על פארקינג.
נסית פעם לחנות בירידה תלולה מאוד כשאתה רק בפארקינג? כי אם כן אתה נחשב למת.
ואגב מאוד תלוי איפה אתה חונה, יש מקומות שעדיף להחנות בהם על ניטרל ולא על פארקינג.
נחמד מאוד להגיד תאורייות על רכבי פריוואט, אבל תקח בחשבון שלא כולם נוהגים בכביש החוף וכביש 4.
ציטוט:
והכי חשוב, תתחדש על הרכב.
אני מחפש לעצמי איזה יונדאי אקסנט,יידני , סביבות 1994-1997. למישהו יש הצעות?
אני עדיין לא סגור על הקנייה, אני מחפש מציאה, אם לא לא חסר מה לעשות בכסף.
תחסוך את הכסף שלך למשהו טוב, תקנה סוזוקי סמוראי או ג’יפ סופה או אפילו לידה ניבה ב-5000+- שקלים חדשים.
[ההודעה נערכה על-ידי roev ב-01/12/2007 22:20:38]
איזה סופה ניתן לקנות ב5000 שקל? כאילו, איזה שנה וכו’?
למרות שאני יותר מעדיף לקנות רכב פראיווט ולא ג’יפים,כמו שאמרתי אני פתוח להצעות. אני לא סגור על עצמי.
איזה סופה ניתן לקנות ב5000 שקל? כאילו, איזה שנה וכו’?
למרות שאני יותר מעדיף לקנות רכב פראיווט ולא ג’יפים,כמו שאמרתי אני פתוח להצעות. אני לא סגור על עצמי.
סופה 1, שנת 90 ומשהו, ודווקא אני ההייתי בוחר סזוקי סמוראי ולא סופה.
פריוואטים זה צעצועים יפים, אבל אל תשכח שזה רק צעצועים.
וכשמדובר בלחנות בירידה של כמעט 70 מעלות עם הג’יפ שלך אז יש חשיבות עצומה להאנד ברקס.
א. חייבים לחזור בכל מקרה אם אתה לא רוצה למות ואם אתה לא רוצה לסבול מההשפעות הבאות:
אי חגירת חגורת בטיחות לנהג - 250 ש"ח - 6 נקודות
ילד לא רתום בהתקן ריסון - 500 ש"ח - 6 נקודות
נוסע במושב הקדמי שאינו חגור - 250 ש"ח - 2 נקודות
נוסע במושב האחורי שאינו חגור - 100 ש"ח - 2 נקודות
(אני מקווה שהנתונים מעודכנים, הם אמורים להיות לפי שיטת הניקוד החדשה אבל אני זכרתי קנס גבוה יותר... אבל יכול להיות שאני טועה).
ב. זה ממש לא הכי גרוע. יש לחבר שלי קרייזלר. יש להם שם את המתקן הזה שמצפצף ככל שאתה מתקרב למשהו כשאתה נוסע ברוורס. הבעיה היא שזה מתחיל לצפצף שני מטרים מכל דבר (כולל שפת המדרכה למשל) וכשאתה מגיע למרחק של מטר זה כבר בצפצוף היסטרי לחלוטין.
זה סיוט לסבול את זה כל פעם שרוצים לחנות. תאמין לי שזה הרבה יותר גרוע.
איזה מזל זה ליסוע ברכב נורמלי בלי כל השטויות האלה.
ג. אוטומטי זה בעעעע.
א. חייבים לחזור בכל מקרה אם אתה לא רוצה למות ואם אתה לא רוצה לסבול מההשפעות הבאות:
אי חגירת חגורת בטיחות לנהג - 250 ש"ח - 6 נקודות
ילד לא רתום בהתקן ריסון - 500 ש"ח - 6 נקודות
נוסע במושב הקדמי שאינו חגור - 250 ש"ח - 2 נקודות
נוסע במושב האחורי שאינו חגור - 100 ש"ח - 2 נקודות
(אני מקווה שהנתונים מעודכנים, הם אמורים להיות לפי שיטת הניקוד החדשה אבל אני זכרתי קנס גבוה יותר... אבל יכול להיות שאני טועה).
ב. זה ממש לא הכי גרוע. יש לחבר שלי קרייזלר. יש להם שם את המתקן הזה שמצפצף ככל שאתה מתקרב למשהו כשאתה נוסע ברוורס. הבעיה היא שזה מתחיל לצפצף שני מטרים מכל דבר (כולל שפת המדרכה למשל) וכשאתה מגיע למרחק של מטר זה כבר בצפצוף היסטרי לחלוטין.
זה סיוט לסבול את זה כל פעם שרוצים לחנות. תאמין לי שזה הרבה יותר גרוע.
איזה מזל זה ליסוע ברכב נורמלי בלי כל השטויות האלה.
ג. אוטומטי זה בעעעע.
חחחחח לדודה שלי יש את זה במאזדה 3. זה בהחלט מעיק =)
על האוטו החדש ותאמין לי שההורים שלך עשו בחירה בשכל
כי הרנו עדיפה מכל צד על המאזדה 3 למרות ה"יענו" אמינות שלה
כי בתאכלס גם המאזדה וגם הרנו מבלות אותו זמן במוסך (כמעט ולא)
רק שהרנו הוא רכב מאוד מאוד בטוח
וזה נבדק עם נהג חי עם ההגה שיצא מתאונה ב60 קמ"ש
בלי סימן כחול כשלנהג של הפורד מונדאו
ממול הביאו טיפול נמרץ
אגב סתם בשביל הקטע גם בביצועים
אולי לא בישורת אבל בפניות ומשחקים
הרנו הרבה יותר מהנה ומאוזנת
אז שוב תתחדש וחג שמח!
אני אסדר לכם את הבלאגן....
פארקינג קיים רק באוטומאט והוא נועל
את התיבה שנועלת את הגלגלים
ואגב פארקינג יותר חזק מבלם יד
כי זה שן פלדה שתקועה בתוך התיבה
זה בדיוק כמו שאומרים לכם לחנות בירידה בהילוך אחורי נניח
אם הבלם יד יכשל התיבת הילוכים לא תתן לאוטו לנסוע
(כמובן שההילוך ששמים הפוך לכיוון התנועה
למשל רכב בכיוון הירידה שמים רברס רכב בכיוון העליה שמים ראשון, אם ההילוך יהיה בכיוון ההתדרדרות הרכב יניע
ויתחיל לנסוע)
דבר שני סוזוקי סמוראי או סופה במצב נסיעה
לא תמצא ב5000 שקל לא משנה מה
תעשה כמו שאני וכמה חברים שלי עשינו
תקנה פיאסטה ישנה במחיר הכי זול שתמצא (1000-1500)
תפרק ממנה כל בורג שלא עושה משהו קריטי
והנה יש לך באגי עם מנוע מושך, מתלים נפרדים כמו בהאמר
ומשקל של חצי קופסת גפרורים
אה כן... גם תוכל לנסוע איתה לסופר[ההודעה נערכה על-ידי soulreaper ב-11/12/2007 07:53:49]