Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > רד-בורד+ > "גולדווסר ורגב באירן - ספין של נסראללה"

14/10/2007 12:34:51 Admin
החטופים באיראן? הם מתים מההתחלה?
סיפור החטופים די ירד מהכותרות, לפחות לדעתי, וחבל.
מה אתם אומרים על ההתפתחויות? (למרות שקראתי כבר לפני כמה זמן, כשאחמדינג’ד היה בארה"ב, שיתכן שהוא סייע בחטיפה)

והנה הכתבה:



הבוקר דיווח "א-שרק אל-אווסט" כי גולדווסר ורגב הועברו לאירן. לדברי קרנית גולדווסר, מתנהל מו"מ בחסות האו"ם לשחרורם. "נסראללה מנהל מלחמה פסיכולוגית"

"החיילים החטופים אלדד רגב ואהוד גולדווסר הועברו לאירן", כך מדווח הבוקר (ראשון) העיתון הלבנוני ’א-שרק אל-אווסט’. העברתם של השניים, התבצעה סמוך לחטיפה, כשעל המבצע מפקד בכיר במשמרות המהפכה באירן.

הדיווח עצמו הגיע ממקור בכיר בלשכתו של עלי חמינאי, מנהיגה הרוחני של אירן. לדבריו, אותם בכירים במשמרות המהפכה נכחו בשטח לבנון בזמן החטיפה ונשארו עד תום מלחמת לבנון באחד ממעוזי חיזבאללה. ולפי אותו מקור, הם אף פיקחו על חטיפת שני חיילי המילואים.

לפי הדיווח, גולדווסר ורגב הועברו לאירן תחת פיקוחו של בכיר במשמרות המהפכה באירן והם אינם בין החיים. השניים הועברו לאירן על ידי יחידה מיוחדת השייכת ל"חטיבת אל-קודס", בפיקוחו הישיר של מפקד החטיבה, קאסם סולימאני. המקורות מסרו עוד כי בין אירן לגרמניה נרקמה עסקה, במהלכה ישוחרר הטרוריסט האירני כאט’ם דראבי, לאחר שרצח פעילים אנטי-אירנים הגולים בגרמניה, תמורת עצמותיהם של גולדווסר ורגב.

קרנית גולדווסר, רעייתו של אהוד, אמרה הבוקר לוואלה! חדשות כי מתנהל משא ומתן לשחרור החטופים באמצעות גורמים באו"ם. "אנחנו ניזונים ממידע שניתן לנו על ידי אותם גורמים בלבד, ומעודכנים בפרטי המשא ומתן".


על הפרסום בעיתון "א-שרק אל אווסט", אמרה גולדווסר כי מדובר ב"ספין במסגרת המלחמה הפסיכולוגית שמנהל נסראללה מול משפחות החטופים ומול משפחות השבויים הלבנונים". היא הוסיפה, כי "אסור לשכוח שנסראללה עצמו אמר שהוא מנהל מלחמה פסיכולוגית מול המשפחות. לא רק אנחנו, אלא גם המשפחות הלבנוניות, חשופות לספינים של נסראללה".

ביום חמישי דיווח העיתון "אל-חיאת" מפי מקור צרפתי כי ישראל משוכנעת שרגב וגולדווסר נהרגו. המקור מסר, כי חיזבאללה מתמרן את ישראל ומונע ביקורים אצל השניים. במערכת הביטחון נמסר כי הנחת העבודה היא שהשניים בחיים.

http://news.walla.co.il/?w=//1180615

[ההודעה נערכה על-ידי Admin ב-14/10/2007 12:37:29]
14/10/2007 21:08:21 devil kide
לא קראתי את הידיעה שהבאת אבל שמעתי בחדשות את הסיפור.
מההתחלה חשבתי(או ידעתי) שהחיילים יגיעו לסוריה או לאיראן,ואני מאמין שגם גלעד שליט נמצא באחת המדינות האלו.
אומרים שהחטופים עברו לאיראן בסייוע מדינה שלישית, אז אם הם באיראן המדינה השלישית היא סוריה.

אני יכול רק להתפלל שבאמת החיילים ישוחררו, אם זה דרך גרמניה או דרך האו"ם, זה באמת לא משנה.
01/12/2007 22:52:35 Admin
אני מפנה את הבאנר בראש הפורום לפה. לדעתי חשוב שנדבר על הנושא, נביע את עמדתנו וניתן תמיכה למשפחות, ולו רק לשבוע הקרוב.

מעבר לדיון, כולכם מוזמנים להכנס לאתר הבנים שכתובתו:
http://www.habanim.org
שימו לב באתר לבאנר הדלקת נרות חנוכה למען החטופים בת"א.

02/12/2007 01:41:05 devil kide
באמת כואב כל הנושא הזה של החטיפה, ללא ידיעה מה קורה עם 3 החילים, בלי גישה לצלב האדום.

בגדול, אני חושב שהמדינה לא עושה מספיק לשחרר אותם.
צריך לעשות הרבה יותר רעש בשביל לשחרר אותם. להתחיל בצורה מדינית,יפה, להסביר לכל העולם ולקבל "נקודות". לאחר מכן צריך לפנות אל המדינות שנראות אחראיות כמו סוריה ואיראן.
02/12/2007 08:01:52 Dak
עם כל הצער שבדבר, ובאמת קשה לי לומר את זה, ואני יודע שאם זה היה אחי או משהו כזה לא הייתי מסוגל לומר את זה. אבל, הדרך היחידה להחזיר את החטופים צריכה להיות בכח.

אם נחזיר תמורתם 5000 אסירים פשוט נקבל עוד חטופים בשנה שאחרי זה. אלא אם כן, הם ישברו יום אחד ויסכימו להחלפת שבוים ביחס סביר.
אבל סביר להניח שזה לא יקרה לעולם.
עמודים: 1