Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > מוזיקה > קנדוג - לא מספיק לאהוב

20/05/2007 20:23:46 -casper-
לא מספיק לאהוב הוא הסינגל השני של הראפר קנדוג (ניר דוד קדמי), בו הוא מארח את הזמר אלון ז’אן. את השיר מתוך אלבום הבכורה שייצא לקראת קיץ 2007, כתב קנדוג, על הלחן וההפקה המוסיקלית המושקעת אחראי רון דבני.

"לא מספיק לאהוב" הוא שיר אהבה וגעגוע עם ניחוח ספרדי קליל, אותו כתב קנדוג בעקבות נסיעה ממושכת של חברתו לחו"ל ומהפרידה נשארו בעיקר המחשבות המבלבלות, שלא מספיק לאהוב כדי להיות עם מי שאתה באמת אוהב.

עד כה יצא מתוך אלבום הבכורה, הסינגל הראשון "הערוץ שלי", שזכה להשמעות נאות בתחנות הרדיו השונות.

שמו של אלון ז’אן עלה אחרי שקנדוג והמפיק המוסיקלי רון דבני, חיפשו זמר אורח לשיר שיוכל להביא ניגוד לראפ המחוספס, עם איכויות ווקליות גבוהות ומצויינות, הבחירה באלון היתה טבעית והחיבור בין השניים היה מיידי. ז’אן המוכר היטב בזכות קולו הדרמטי
ולהיטיו: " אין לי מילים", "כי את" ועוד, יצא לפני כחודש לסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב.

"לא מספיק לאהוב" כולל קליפ שהופק בסיוע "ווליום לייבל", הלייבל הדיגיטלי של חברת "סלקום", שזיהתה בקנדוג את הפוטנציאל הגדול שלו כפרפורמר, לכן החליטה לתמוך בו עם קליפ מושקע ויפהפה שביימו עמית עיני וקובי פלשמן.

קנדוג נחשף לראשונה בתוכנית ’ כוכב נולד 4 ’ בה ביצע עם משתתפי העונה את הרמיקס לשיר ’חלומות מתגשמים ’ וזכה לפרגון ותגובות נלהבות. בימים אלה מופיע קנדוג באינטנסיביות, במסגרת תחרות להקות צעירות ובשיתוף של העמותה ’ הנוער ינהג אחרת ’ בבתי ספר ברחבי הארץ.

לדעתי האישית שיר טוב ובגלל זה הבאתי אותו לפה...
ההורדה חוקית...

לחץ כאן
עמודים: 1