Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > בורה - בורה | סיפור.

05/03/2007 21:28:59 wo_Ot
איך, איך אפשר להמשיך לחיות? ככה, ביגון ובלי מטרה מיוחדת או מובנת בחיים. חוץ מהעובדה היודעה לך מראש שתהיה עשיר. זה מאוד יפה אבל מה עם יסודות, ערכים? גם לגדול במשפחה עשירה לא היה מזיק לי, פשוט הייתי מחכה עד שהסב/אב ימות ויוריש לי את כל הונו. אההה למי כבר אכפת? אולי יעלם, אברח, יתחיל הכל מחדש באיזה מקום אקזוטי... אי ביוון? נאאא קרוב מדי, אני עוד עלול לשמוע את רעש פצצת האטום שתיפול על ישראל באחד מן הימים ובטח לקבל את הקרינה שלה בתור שיזוף. מה עם בורה-בורה? רק מהשם אני מתאר לעצמי - אי קטנטן, מוקף בקתות שאחת מהן שלך ושל הכוסית שאיתך (אגב מקום מאוד יקר!).

המממ את מי אני אביא איתי בתפקיד הכוסית? מי בכלל תסכים לחלום הרגעי הזה? א’, ה’, י’? אולי בכלל ז’ שהייתי דלוק עלייה שנתיים בתיכון? (למרבה הפלא ז’ הסכימה)

מעניין כמה אצטרך לשלם לאנג’לינה ג’ולי שתבוא פעם בשבוע לנקות את הבקתה שלי, במחשבה שניה עדיף לוותר עליה. לא נראה לי שהיא יודעת לנקות, היא לא רוסיה. טוב, אתפשר על רוסיה צעירה בת 18 ויום שתנקה, אבל ערומה. היי, היא לא אנג’לינה, שתתפשט הכלבה! (כך שכרתי רוסיה לנקיון שבועי)

אז מה השגתי עד עכשיו בחיים? בקתה בבורה-בורה שעלתה לי הון, ז’ שהסכימה לבוא וכלבה רוסיה שתנקה. היה חסר לי משהו, אה כן כסף לשארית החיי! איפה אני אוכל לעבוד ולהרוויח המון כסף? אולי אמכור את הגוף שלי? העבודה הזאת לא דורשת ממני מאמץ רב. להתכופף, ולעשות קולות. שאני די בטוח יהיה לי מאוד קל להפיק בזכות הזין שיהיה תקוע לי התחת. מצד שני, אין מצב שאתרגל לזין תקוע לי בתחת (ובאמת לא התרגלתי). אם לא זנות אז מה יש עוד לעשות? אפתח קרן תרומות למען הצלת דובי קואלה ביערות אקליפטוס שבאוסטרליה. מי לא אוהב את דובי קואלה החמודים? כולם יתרמו! (ובאמת כולם תרמו, פשוט כולם אפילו מפורסמים!)

ביום בהיר אחד פשוט אעלם עם כל הכסף לבקתה שלי בבורה-בורה עם ז’, והכלבה (וכך היה). אחיה באושר ועושר עד עצם היום שהמשטרה תמצא אותי (זאת אומרת את הגופה שלי), שזה לפחות 5 שנים. אווו זה רעיון! כמובן שזה כרוך בזה שז’ לא תעשה יותר מדי קניות מאינטרנט, כי אצטרך להרוג אותה. נשים הן כמו חברת סטארט-אפ עם גימיק טוב שפשוט לא הולך, לא משנה כמה כסף תשקיע בה היא בסוף תפשוט לך את הרגל, ותגרום לך להתאבד.

אז מה השגתי בחיים? קרן לקואלות בסיכון, בקתה בבורה-בורה עם ז’ וכלבה רוסיה, פשיטת רגל והתאבדות לפני שהמשטרה עולה עליי. נשמע לי הפשע המושלם עם סוף חרא, בגלל אישה שלא יכלה לשלוט על אובססית הקניות שלה. אז לפני שאני אתאבד, ארצח את ז’ ויוריש הכל לכלבה (עד אז הוני יסתכם בדולר חמישים סנט). מה? שתחיה קצת עד שהמשטרה תגיע ותכריז עליה כעובדת זרה בבורה-בורה, היא גם תשב בכלא שעובדים זרים יושבים אחרי שנתפסים בבורה-בורה.

ככה, ככה יגמר הסיפור העצוב שלי בחיפוש אחרי העושר עם זין וכלבה, בהתאבדות. טוב נו לפחות חייתי חיים מאושרים עם עושר אמיתי עד הנקודה שכבר לא יכולתי לסבול את הזין והכלבה הזדקנה בשנה, אז חכתי את הזין והתאבדתי...

- סוף מכתב ההתאבדות למשטרה -
05/03/2007 23:43:30 onion
wtf?
עמודים: 1