Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > מוזיקה > Solstice Coil מחפשים בסיסט!

20/01/2007 20:31:08 poetic-killer
הוראות לקריאת הודעה זו: אנא קראו את ההודעה עד הסוף. אל תקפצו ותשלחו לנו מייל לפני שקראתם עד הסוף, ולפני שהקשבתם למוסיקה שלנו באתר: http://www.solstice.co.il

דרישות

הבנת הנקרא: על הבסיסט להיות מסוגל לקרוא ולהבין את מה שכתוב במודעה זו. אם קראת רק את הכותרת, ואתה חושב שאתה מתאים למרות שלא קראת את כל המודעה או שקראת ואיכשהו לא הבנת את הדרישות שלנו - אתה כנראה לא מתאים. בבקשה אל תבזבזו לנו את הזמן.

הבנה טכנית בסיסית: על הבסיסט לא להיות אידיוט. אם אתה אידיוט, אל תפנה אלינו. אם אתה לא מצליח להוריד את השירים מהאתר שלנו ואין לך את התושיה הבסיסית לנסות עד שתצליח, אל תטרח לשלוח לנו מייל, כי אתה כנראה לא מסוגל לפתוח מבט-חוץ בלי להתקשר למרכז התמיכה של זעירך.

יכולת נגינה: זאת אולי נראית דרישה מוזרה או מוגזמת, אך היא מתכתבת עם הדרישה הראשונה. אנחנו מחפשים בסיסט שיודע לנגן. הבהרה: אנחנו מחפשים בסיסט שיודע לנגן. לא מישהו שבערך יודע לנגן, לא מישהו שיש לו גיטרה מבריקה אבל הוא לא יודע לנגן עליה, מישהו שיודע לנגן, ולנגן היטב. לא חייב לדעת לקרוא תווים, אבל מוכרח לדעת לנגן ולהבין מוסיקה. אם הקשבת למוסיקה שלנו, אז אתה בטח כבר יודע שצריך יכולת מסוימת בשביל להיות מסוגל לנגן את השירים האלה. אנחנו לא מחפשים את ז’קו פסטוריס (אבל אם אתה קורא את זה, שלח לנו מסר), אבל אנחנו גם לא מחפשים את ג’קו אייזנברג. צריך - לדעת - לנגן.

רצינות וזמינות: Solstice Coil היא להקה רצינית עם שאיפות גדולות והנכונות להשיג את היעדים שלה. הוצאנו אלבום אחד ואנחנו עובדים על אלבום שני. הופענו בפסטיבל בבלגיה בעלות גבוהה למדי. אם אתה מחפש להקה "סתם לנגן בה בשביל הכיף", אל תפנה אלינו. אם אתה רוצה להצטרף ללהקה "סתם בשביל הניסיון", אל תפנה אלינו. אם אתה לא באמת יודע לנגן, ולא באמת קראת את מה שנכתב עד כה, ואתה סתם רוצה לבזבז לנו את הזמן - סביר להניח שתפנה אלינו בכל אופן, כי לא קראת את מה שכתוב. אם אתה עובד בכיר במשרד היי-טק \ מפעל עופות \ מס הכנסה ואין לך זמן לפחות לחזרה אחת בשבוע, ומפגשים נוספים על פי צורך להקלטות, הופעות, חלוקת חתימות בשוק בדימונה וכו’ - אל תפנה אלינו. אם אתה מוכר בקיוסק \ פועל בניין תאילנדי ששוהה בארץ באופן בלתי חוקי \ סוחר סמים שלא יודע לעשות חשבון ואין לך רכב או אפילו כסף לשלם על האוטובוס שיביא אותך לחזרות - אל תפנה אלינו.

התאמה מוסיקלית: אם אתה לא אידיוט, ואתה יודע לקרוא (ואפילו גם לכתוב), יש לך אחלה גיטרה ואתה גם יודע לנגן עליה, אתה עובד בהיי-טק אבל יש לך זמן בערבים בשביל חזרות ואתה לא אידיוט, אבל אתה לא כל כך אוהב את המוסיקה שאנחנו עושים - נו מה? הרגע הצהרת שאתה לא אידיוט. אנחנו מחפשים מישהו שמעוניין לנגן איתנו את המוסיקה שלנו - לא מוסיקה אחרת. אנחנו תמיד פתוחים להצעות ורעיונות, ותמיד שמחים לשמוע דברים חדשים. אבל אם לא מתאים לך איך שהזמר שר, ואיך שהגיטריסט מנגן, והמילים, והלחנים, והסאונד, והשם של הלהקה - לך תקים להקה בעצמך ותעזוב אותנו בשקט. אם הקשבת לשירים שלנו באתר, ואתה עדיין לא בטוח מה בדיוק הסגנון המוסיקלי שלנו (למרות שדבר כזה עלול להעיד על כך שאתה אידיוט) ואף אחת מהלהקות הבאות לא מדברות אליך, אל תפנה אלינו: Radiohead, Muse, Pain Of Salvation, Mars Volta, Anekdoten, Porcupine tree, Dream theater, Dredg, Oceansize, King Crimson, Pink Floyd, Yes, Genesis, Oceansize, Dredg, A Perfect Circle, Garbage, K’s Choice, Grandaddy, Incubus, Indukti, The Flower Kings, Mansun, Opeth, Paatos, Riverside, Skunk Anansie.

וזאת רשימה לא קצרה כל כך. אם אתה פונה אלינו למרות שאין אפילו שתי להקות ברשימה שמוצאות חן בעיניך, כדי שתלך לרופא ותקח ממנו מרשם נגד אידיוטיזם.

חוש הומור: אם אתה חושב שאנחנו פלצנים כי אתה חושב שקראנו לך אידיוט, אז אתה אידיוט. ואל תתקשר אלינו, אנחנו בהחלט לא נתקשר אליך.

לסיכום: אנחנו מחפשים בסיסט טוב, שיודע לנגן, ולקרוא, שיש לו זמן ללהקה רצינית, אבל יודע לא לקחת את עצמו יותר מדי ברצינות, ואוהב את המוסיקה.

שוב, ניתן לשמוע את האלבום באתר שלנו: http://www.solstice.co.il
צרו קשר:
ICQ - 16530832
מסנג’ר - shdeutch@walla.co.il
אימייל - shird@solstice.co.il
טלפון - 050-7927175

21/01/2007 00:19:47 t0tal0st
רשמתם Drege פעמיים :D
אינקובוס שליט"א
28/06/2007 19:11:48 -BuDy-
אני בסיסט...
יש לי הרכב לחופש עוד לא יצא לנו להתאמן אבל לא נראה לי ה כ"כ טובים וגם גם מנגנים רוק קליל כזה
אני מטליסט כבד ולא יכול לשרוד בלי דיסטורשן ובסים באוזנייםXD
גועל נפש של מוזיקה אני לא הולך להיות בשום הרכב כזה!!!!!
זה לא מוזיקה זה שיר ערש!!!!
יותר נכון מוות בעריסה!!!!
תשכחו ממני!!
עמודים: 1