Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > רד-בורד+ > הנהגת מפלגת העבודה

11/01/2007 21:57:24 Eran
מעמדו של מנהיג המפלגה פרץ לא יציב, וכוחו הפוליטי קטן יחסית. הוא החליט למנות שר ערבי ראשון בישראל והמינוי הזה זכה לביקורת החל מהערבים ועד ליברמן באשמה שהוא מינוי רק כדי לקדם את עצמו בתוך המפלגה. זה כנראה לא ממש יעזור לו. המועמדים המובילים עפ"י הסקרים עם עמי איילון ואהוד ברק.

מה דעתכם על פרץ/איילון/ברק?
13/01/2007 00:51:16 t0tal0st
בעוונותי סברתי שפרץ הוא אחר, הוא לא כמו שאר רודפי הבצע ההיפוקרטים, אך כתבה בחדשות ערוץ 22 לפני שנתיים לערך שינתה את הסברה הזו.
בכתבה שודר קטע וידאו שבו נצפה עמיר פרץ בורח מעייני המצלמות אל מכוניתו המשוריינת ולא עונה לכתבים השואלים אותו "מדוע אינו משיב ומפנה עורף לתושבי שדרות, שכניו, הסובלים ממטחי הקסאמים ובורח בעוד הם מפגינים ומצפים למענה ממך?". ברקע נשמעו קולותיהם של תושבי שדרות שעצקו לעברו, והוא פשוט ברח אל המכונית שלו בדילוגי איילה. זה פחות או יותר גרם לי לחלחלה ממנו. הוא ניפץ את התדמית הסוציאלית החברתית שלו בעייני ומאז איבדתי בו אמון.

באשר לברק,
האדם מלא במניירות ומנסה לקבל תשומת לב מספינים תקשורתיים מעוררי רחמים (ראה ערך הזזת המיקרופון בעת נאום של אחד מבחירי מפלגת העבודה), כזכור לכולנו. כולו ניסיון כושל גדול בעוררות סקנדלים חוזרים ונשנים, וההתרפסות הזו שבאה ממנו בתדירות של כל שנתיים; "השתניתי, התבגרתי אני מבין יותר, אני מוכן יותר" או משהו בסגנון רק עוד יותר הופכת אותו לפתאטי.

ובאשר לאיילון, כנראה שהזמן עושה את שלו ובעוד זמן מה ימצאו גם עליו פיסות רפש, שערוריות שחיתות, סתירות עצמיות ושאר ירקות. אבל אני לא רוצה לפסול מראש ;]
בכל אופן בינתיים לא שמעתי עליו משהו רע, לפחות לא שזכור לי, וזה שם אותו די במקום הכי טוב מבחינתי...נחיה ונראה.
21/01/2007 12:02:34 Acid-Burn
את אילון ספציפי אני לא מכיר ממש ופרץ נסרף על ידי התקשורת (לא שהוא היה שווה לפני אבל עכשיו בכלל)...

וברק...

ברק לא מגיע לו בכלל זכות דיבור אחרי הבריחה שלו בהארץ....

אבל נניח את זה בצד...
אהוד ברק הינו איש בעל יכולות פוליטיות חבל על הזמן...
פוליטיקאי מדהים.. איש ציבור מוערץ(לפחות פעם)...

אבל הבעיה איתו זה שיש לו דעות שלא לטעמי אני פשוט לא הכי מעריץ את מפלגתו

(לא מהפחינה החברתית אלא מהפחינה של הצד במערכת שלה אני לא אוהב את הגישה כולכך...)


מסקנה בואו נעיף את המפלגה הזזאת....


עמודים: 1