Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > הומור והגיון > בדיחה ענקית!

22/06/2006 23:08:17 devil kide
בחור חרדי מגיע לרב עם בעיה קשה. "כבוד הרב", ממלמל הבחור במבוכה, "בזמן האחרון איני מצליח לספק את אשתי בעת קיום מצוות פרו ורבו". "ניסית ללקק לה?", שואל הרב. "מה זאת אומרת?", שואל הבחור בתדהמה, "איפה ללקק?". הרב מכחכח בגרונו ועונה: "איפה שהיא עושה פיפי". הבחור כמעט מתעלף מהשוק, אבל אם הרב אומר - הרב יודע.
הבחור מודה לרב, קם ויוצא. לאחר כחמש דקות הוא חוזר לרב. "כבודו שאלה קטנה לי אליך - כשאני מלקק לה איפה שהיא עושה פיפי, ללקק גם את החרסינה מסביב, או רק את המים שבפנים?".


גבר ניגש מדי יום לאישה במשרד שבו שניהם עובדים. הוא עומד קרוב מאוד אליה, לוקח שאיפה עמוקה ואומר לה: "השיער שלך מריח נהדר". אחרי שבוע כזה האישה פונה להנהלה, מספרת להם מה האיש עושה ומבקשת להגיש נגדו תלונה על הטרדה מינית. אחד מחברי ההנהלה קצת מבולבל מהגישה התוקפנית של האישה ואומר לה: "אני לא מבין, למה זאת הטרדה מינית כשחבר לעבודה מחמיא לך על ריח טוב מהשיער?". האישה עונה: "זה חיים, הגמד".


מהנדס נפטר והגיע לשער גן העדן. המלאך שבשער בדק את התיק שלו, ואמר: "אהה... אתה מהנדס, אתה במקום הלא נכון...". המהנדס נשלח לגיהנום, ודי מהר הוא לא אהב את התנאים שם. לאחר כמה ימים הוא התחיל לתכנן שיפורים, כמו מיזוג אוויר, ביוב זורם ומדרגות נעות. יום אחד אלוהים קרא לשטן ושאל אותו על התנאים בגיהנום. "התנאים למטה ממש מעולים", ענה לו השטן, "יש לנו מיזוג אוויר, ביוב זורם ומדרגות נעות, ואין לי מושג מה עוד הולך המהנדס לבנות". "מה? יש לכם שם מהנדס?", אלוהים השיב, "זו טעות! לא היו צריכים לשלוח אותו למטה. שלח אותו למעלה לגן העדן". "בחיים לא!", אמר השטן, "אני אוהב את הרעיון שיש לי מהנדס ואני אשמור אותו". "שלח אותו בחזרה מיד או שאני אתבע אותך לדין", צעק עליו אלוהים. השטן צחק בקול ואמר לו: "כן, בטח, ואיפה בדיוק תמצא עורך דין?".


בלונדינית אחת נכנסה לחנות והבחינה במכשיר נוצץ. "מה זה?", היא שאלה את המוכר. "זה תרמוס", הסביר המוכר, "זה מכשיר ששומר על דברים קרים שיישארו קרים ועל דברים חמים שיישארו חמים". הבלונדינית התלהבה רכשה את המכשיר והביאה אותו לעבודה. "מה זה?", שאלה החברה שלה, גם כן בלונדינית. "זה תרמוס", ענתה, "הוא שומר על דברים קרים שיישארו קרים ועל דברים חמים שיישארו חמים" "ומה יש לך בתוכו?", התלהבה החברה. "שתי כוסות קפה וטילון...".



פלסטיני סיים את לימודי המשפטים שלו, נכנס למשרד עורכי דין מכובד בתל אביב, ניגש לבעלים ואמר: "שלום, סיימתי לימודי משפטים והייתי רוצה לעבוד כאן". הבעלים מסתכל עליו, חושף שני טורי שיניים מבריקות ואומר לו: "וואללה, התקבלת. אתה רואה את המשרד הזה שאנחנו עומדים בו?". הפלסטיני מסתכל ואומר לו: "כן". הבוס אומר לו: "זה מעכשיו שלך". והוא ממשיך: "בוא איתי למטה". השניים יורדים למרתף, שם עומדת מכונית יגואר נוצצת. הבוס מראה אותה לפלסטיני: "זה מעכשיו שלך. בוא נעלה שתי קומות". השניים נכנסים לחדר כושר ענק והבוס אומר לפלסטיני: "לנוחיותך, יש פה חדר כושר, סאונה, ג’קוזי וחדר פרטי משלך. חוץ מזה, שתי המזכירות היפהפיות האלה עומדות לרשותך בכל שעה ויעשו בשבילך כל מה שאתה חפץ. אני מדגיש - כל מה שאתה חפץ". הפלסטיני לא מאמין למה שהוא רואה ושומע. הוא פונה אל בוס ואמר לו: "מה, אתה צוחק עלי?". הבוס מסתכל עליו ואומר: "אתה התחלת".


ונראה מי יעביר להומור!

[ההודעה נערכה על-ידי devil kide ב-22/06/2006 23:14:09]
22/06/2006 23:17:45 max
יש פורום הומר
23/06/2006 00:00:59 devil kide
מי העביר אותה לעזאזל?
אני יורה בו!
23/06/2006 00:15:16 Rx3vL0n
ענקחחחחחחחחחח
25/06/2006 14:48:45 SNOW
זה כזה בדיחות קרש
30/06/2006 15:17:36 The-Chef
לא נכון,
כולם ממש טובות במיוחד זו עם המהנדס
עמודים: 1