Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > הומור והגיון > כמה בדיחות שגנבתי מנענע

10/05/2006 23:40:06 devil kide
אישה אחת הולכת אל בעלה ואומרת לו: "תגיד, אם אלוהים יטעה ויקח אותי קודם, אתה תיקח לך אישה אחרת במקומי?" "כן", עונה לה הבעל, "מה, את רוצה שאני אשאר לבד עד לסוף ימי?" "ואתה תיתן לה לישון במיטה שלנו?" "כן, מה לעשות, אני לא כל כך עשיר ואין לי כסף לעוד מיטה." "ואתה תיתן לה לנהוג במכונית שלי?" "לא... היא בשלילה..."

נערה אחת באה לאביה ומבקשת שיקנה לה מכונית. עונה לה האב שהוא מסכים, אבל בתנאי שהיא תמצוץ לו קודם. הבת מסכימה, מתחילה למצוץ לו ומיד מוציאה את הזין שלו מהפה בטענה שיש לו טעם של חרא. "מצטער", אומר האב, "אבל אחיך הגדול ביקש קודם אופנוע..."

בתולה אחת הלכה ביער וצעקה: "אני בתולה, אני בתולה!" בא אריה ודפק אותה. צעקה עליו: "תגיד לי, אתה נורמאלי? אבא שלי יהרוג אותי". ענה לה האריה: "לכי לקיפוד והוא יתפור אותך. הלכה הנערה לקיפוד והוא תפר אותה. המשיכה הבחורה ללכת ביער וצעקה: "אני בתולה, אני בתולה!" בא צבי ודפק אותה. צעקה עליו: "תגיד לי, אתה נורמאלי? אבא שלי יהרוג אותי". ענה לה הצבי: "לכי לקיפוד והוא יתפור אותך. הלכה הנערה לקיפוד שוב והוא תפר אותה. המשיכה הנערה ללכת ביער ולצעוק: "אני בתולה, אני בתולה!" ובא שועל ודפק אותה. "תגיד לי, אתה נורמאלי?" אמרה הנערה, "אבא שלי יהרוג אותי." "לכי לקיפוד והוא יתפור אותך", ענה השועל. הלכה הבחורה אל הקיפוד בשלישית וביקשה שיתפור אותה. ענה לה הקיפוד: "בואנה, אם הייתי יודע שאת כזאת שרמוטה הייתי שם לך רצ`רץ`."

רוסי אחד גילה פעם שבמקום להשתין כמו כולם, יוצא לו וודקה. אמר הרוסי לאישתו שתביא לו שתי כוסות, השתין לתוכן והם שתו ביחד. מאז כל ערב הרוסי היה קורא לאישתו ואומר לה להביא שתי כוסות, והם היו שותים את הוודקה שהוא השתין. יום אחד קרא הרוסי לאישתו ואמר לה להביא לו כוס אחת בלבד. שאלה האישה: "למה רק אחת? גם אני רוצה לשתות?" "הערב", ענה לה בעלה, "את שותה ישר מהבקבוק..."

בכפר אחד נערכה תחרות "הפרי הכי גדול". בא איכר אחד והביא שזיף בגודל כדור טניס. בא איכר שני והביא עגבניה בגודל כדורסל. ככה כולם הראו את תוצרתם ולבסוף, באיחור של שעה הגיע איכר זקן אחד כשמאחוריו עגלה ובה זית עצום, בגודל של חדר שלם. כמובן שהוא זכה בתחרות. שאלו אותו מאיפה הוא השיג את הזית הזה אז הוא ענה: "הלכתי כרגיל מאחורי השור עם המחרשה שכלפתע השן של המחרשה נתקעה במשהו קשה. חפרתי וגיליתי שם תיבה. כשפתחתי אותה יצא משם גמד ואמר שימלא בשבילי משאלה אחת בתמורה לזה ששיחררתי אותו. אז ביקשתי, אבל כנראה שהוא לא שמע כל כך טוב..."

נער אחד ביקש מאביו שיסביר לו איך "עושים את זה". לקח האב שני מכשירי פלאפון, נתן אחד מהם לבנו ואמר לו שילך לחברה שלו וכשיגיע יתקשר אליו. כשהתקשר הנער אמר לו האב להפשיט את הבחורה ולהתפשט בעצמו, ולאחר מכן להכניס לה את מה שיש לשניהם ולה אין. פתאום שמע האב צרחה. "מה קרה?" שאל. ענה לו הנער: "הכנסתי לה את הפלאפון..."

איש אחד נסע באוטובוס, כשלפתע הבחין בנזירה יושבת ממולו. כאשר ירדה סיפר לנהג כמה היה רוצה לשכב איתה. הנהג הזדעזע מדברי האיש ואמר לו שהטיפ היחיד שהוא יכול לתת לו זה שהנזירה הולכת כל יום בערב לבית הקברות. באותו ערב התעטף האיש בסדין לבן והלך לבית הקברות. כשהגיע הבחין בנזירה ואמר לה שהוא מלאך והוא חייב לשכב איתה. הנזירה התנגדה בתחילה אבל לאחר לחצים רבים היא השתכנעה ורק ביקשה לעשות את זה מאחורה מכיוון שהיא רוצה להישאר בתולה. לאחר שסיימו התוודה האיש והודה שהוא לא מלאך אלא איש רגיל. "לא נורא", אמרה הנזירה, "ואני לא נזירה, אני נהג אוטובוס..."

שיכור אחד חוזר הביתה עם חבר, נכנס לחדר השינה ואומר לו: "אתה רואה את הבחורה הערומה ששוכבת שם? זאת אישתי. וזה ששוכב לידה זה אני..."
27/05/2006 09:58:39 Nasti Girl
רוסי אחד גילה פעם שבמקום להשתין כמו כולם, יוצא לו וודקה. אמר הרוסי לאישתו שתביא לו שתי כוסות, השתין לתוכן והם שתו ביחד. מאז כל ערב הרוסי היה קורא לאישתו ואומר לה להביא שתי כוסות, והם היו שותים את הוודקה שהוא השתין. יום אחד קרא הרוסי לאישתו ואמר לה להביא לו כוס אחת בלבד. שאלה האישה: "למה רק אחת? גם אני רוצה לשתות?" "הערב", ענה לה בעלה, "את שותה ישר מהבקבוק..."

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
30/05/2006 23:54:58 The Keeper
ציטוט:רוסי אחד גילה פעם שבמקום להשתין כמו כולם, יוצא לו וודקה. אמר הרוסי לאישתו שתביא לו שתי כוסות, השתין לתוכן והם שתו ביחד. מאז כל ערב הרוסי היה קורא לאישתו ואומר לה להביא שתי כוסות, והם היו שותים את הוודקה שהוא השתין. יום אחד קרא הרוסי לאישתו ואמר לה להביא לו כוס אחת בלבד. שאלה האישה: "למה רק אחת? גם אני רוצה לשתות?" "הערב", ענה לה בעלה, "את שותה ישר מהבקבוק..."

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחח יא רוסיה
כמה מתאים לך לאהוב דווקא את זאת.
עמודים: 1