Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > גרפיקה ואיור > עיצוב חדש עסקים

26/04/2006 00:41:48 Rx3vL0n
זה העיצוב הראשון שאני מעצב שהוא לא הוסטינג
לעיצוב לחץ כאן[ההודעה נערכה על-ידי RxEv ב-26/04/2006 00:42:41]
26/04/2006 19:15:30 Admin
שני דברים שהפריעו לי במבט ראשון:
1. הבאר הכחול של החלק העליון (הלוגו) הוא מצד אחד מעוקל בפינות החיצוניות, ומצד שני חד בפינות הפנימיות.
לדעתי, או שתעקל אותו גם בפינות הפנימיות; או שתרחיק קצת את הטבלה שכל-כך צמודה לבאר הזה, ותוריד את העיקול מהפינה החיצונית התחתונה בצד שמאל.
2. מצד אחד, רואים שרצית לקשר בין הבאר של התפריט לבאר העליון של הלוגו (בגלל צבע הרקע, צבע הפונט והפונט עצמו), מצד שני - הוא פשוט לא משתלב, חוץ מהצבעים אין קשר בינו לבין הבאר העליון וזה פוגע בעיצוב.
קודם כל, באותה מידה שהרחקת את הבאר העליון מהטבלה, תרחיק גם את התפריט, זאת אומרת תחתוך מצד ימין שלו כמה פיקסלים שישאר רווח לבן. ותחליט, אם אתה רוצה עיקולים בפינות של הבאר העליון, תצטרך גם לחשוב איפה לעשות עיקולים בבאר של התפריט. אני מניח שיספיק בפינה השמאלית-תחתונה, אולי גם השמאלית-עליונה, תעשה ניסויים ותראה איך יראה טוב יותר.

ועכשיו דברים שלא עלו במבט ראשון אבל גם הפריעו:
3. הצל בטבלאות, שבטבלה אחת נמצא בתחתיתה, ובאחת מופיע בצדדים.
א. קודם צל זה דבר שצריך להיות אחיד, אז תחליט - או בתחתית או בצד, אבל שבכל הטבלאות תהיה אותה הצללה.
ב. לדעתי בכלל עדיף בלי צל, לא בתחתית ולא בצדדים, הוא מפריע בשתי הטבלאות בכל מיקום שנסית אותו, תנסה להשאיר את הטבלאות נקיות יותר ותוריד את הצל.
4. נהוג לעשות שורה אחת סופית ולא שתי שורות, אבל עזוב את מה שנהוג, לא תמיד צריך ללכת לפי הנורמה ולפעמים צריך לעשות דווקא דברים שלא נהוגים בשביל שיראה יותר טוב בעיצובים שונים.
אבל במקרה הזה, אולי כדאי בכל-זאת ללכת עם הנורמה. אני מתכוון לשורות האפורות למטה - תנסה להוריד את העליונה-שמאלית.
אחרי שתוריד אותה, את ה-designed by אתה יכול לנסות לשלב בשתי דרכים:
א. לנסות לשלב אותו בשורה האפורה התחתונה.
ב. להשאיר אותו במקום של השורה האפורה העליונה-שמאלית, רק בלי הרקע האפור. במקרה כזה, עדיף להמעיט בטקסטים, או בכלל להמנע מהם - תנסה להשאיר שם רק תמונה אם אתה בוחר בדרך-הזאת.

ואולי תחשוב שההערה הבאה קשורה יותר לנושא אחר שפתחת, אבל אני מעדיף להוסיף אותה פה:
הלוגו שלך (D-D) לא משתלב טוב בעיצוב, ואני מניח שזה לא יהיה רק העיצוב הזה.
אני לא יודע אם זה בגלל 4 העיגולים הפנימיים, אולי ה-4 החיצוניים שהצורה שלהם קצת נהרסת במשחק עם הגודל של הלוגו, או שזה המקף בין שני ה-D שפשוט לא מצליח לשלב את האותיות ביחד בצורה נעימה לעין.
אני מציע לך לחשוב בהזדמנות על לוגו אחר או על שיפור הלוגו הנוכחי:
אפשר לנסות לעשות את ה-D שישבו אחד על הגב של השני (ואז אפשר לוותר על המקף), זאת אומרת ה-D השמאלית תהיה בהיפוך של 180 מעלות (כתב מראה), והימנית תהיה רגילה, וזה ישתלב למין שני חצאי עיגול, אולי אפילו לנסות "לחדד" את האותיות ולעשות צורה של משולש שישתלב עם הקצוות החדים של המקבילית.
מה שבטוח, העיגולים חייבים ללכת, או לפחות להתחלף במשהו אחר.[ההודעה נערכה על-ידי Admin ב-26/04/2006 19:18:10]
26/04/2006 19:36:09 Rx3vL0n
וווואי היה קשה לקרוא את כול זה קודם כול תודה רבה אמרת לי כמה דברים שהייתי צריך לשמוע בקשר לצל ניסתי לתת לעיצוב מראה קצת של תלת ממד אני יודע שזה לא ממש נהוג אבל כמו שאמרת לא צריך לעשות הכול לפי הנורמה .
ובקשר ללוגו נתת לי רעיון מאוד יפה עם הכתב מראה אני יעשה אותו
אני אשמח לעוד תגובות אבל אדמין לא אמרת מה כן טוב בעיצוב
26/04/2006 19:44:24 Admin
כל מה שלא כתבתי ברשימה של הלא טוב הוא כן טוב, איך אני איתך?
הלוגו (הצורה הירוקה) יפה, הצבעים יפים (הכחול בבארים, ותכלת בכותרת של הטבלה, והגבולות של הטבלאות), השתמשת בפונט בסיסי במקום לנסות לשחק עם כל מני צורות מעצבנות וגם-כן יצא יפה.

ובקשר למה שהגבתי על הצל - אמנם מה שאמרתי על נורמה זה שלפעמים טוב לשבור אותה, אבל אני מציע שכשאתה רוצה לעשות עיצוב מקצועי לאתר עסקי, וכבר בחרת להשתמש בצבעים ופונטים פשוטים, ועשית עיצוב נקי, אז תעשה גם את הטבלאות פשוטות ונקיות. אין מה לעשות, ההצללה פשוט לא נראית טוב, לא בצד ולא למטה, ולכן אין טעם לנסות בכח לשלב אותה.
אתה גם לא יכול מצד אחד להצמיד את כל הדברים בעיצוב (הבארים צמודים לטבלה, הטבלאות צמודות אחת לשנייה) ובאותו זמן להצליל רק חלק מהדברים, כי זה לא נראה טוב\אמיתי (או כל מילה אחרת שנראית לך מתאימה ועולה לך לראש).
אין מה לעשות, אם אתה רוצה לעשות עיצוב יותר מורכב, תצטרך לשלב את המורכבות בחלק נרחב יותר של העיצוב ובצורה יותר הגיונית כי ככה זה לא נראה טוב. אז בינתיים תנסה לעשות מה שהמלצתי ותוריד את ההצללה.[ההודעה נערכה על-ידי Admin ב-26/04/2006 19:46:30]
26/04/2006 19:56:46 Rx3vL0n
חחחח תודה אני יוריד את הצל אני צריך לדעת עוד טעויות שאני עושה
27/04/2006 19:38:15 Rx3vL0n
קשה להגיב איפה כולם?
27/04/2006 21:09:41 -casper-
לדעתי לא ממש יפה.... חחח
אז עכשיו פירוט:
דומה לעיצוב הוסטינג המבנה לדעתי לא טוב ואתה צריך לעשות אתר לחברה לא סתם לעסקים אלא תתמקד במה שאתה רוצה לעשות ואל "תברח" לכל מיני כיוונים כי עסקים יכול להיות כל דבר כולל הוסטינג..
דבר שני האתר ריק מידי... הכל גדול מאוד יותר מידי לטעמי ואין שום דבר למעלה חוץ מהסמל בצד אני לא יודע אפילו עם זה לוגו.. האתר עצמו ריק הוא מכיל 2 תיבות אחד צרו קשר כזאת שיש כבר אפשרות כזאת בתפריט והשניה ברוכים הבאים שלדעתי גדולה מידי כי היא סתם גדולה ואין כל כך מה לכתוב שמה..
החלק למעלה לא משתלב יפה באתר וזה צורם לעין..
חח שוב מצטער על שכתבתי הרבה אבל אני הייתי רוצה פירוט ולא שסתם יכתובו לי לא יפה..ומה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך
27/04/2006 22:27:11 Rx3vL0n
וווא תודה על הערות חלקם אתה עכשיו באמת מראה לי ובקשר לסיפורים האלו זה בעצם דבר טוב כי זה עוזר לי להבין איפה אני טועה
עוד...................
27/04/2006 23:12:18 Zibi
סתם כמה דברים שהפריעו לי.
הקונטקט למטה בכלל לא קשור,לפי דעתי צריך להעיף אותו ולהשאיר או שטח ריק או לנצל אותו למשהו אחר.בקונטקט עשית את המילה עצמה בלבן ורק את האות סי בשחור,לפי דעתי זה סתם הורס,לפי דעתי הייתה צריך להשאיר הכול לבן או הכול שחור.בקשר לתכולה של הקונטקט כתבת את התכולה(המייל האייסיקיו וכל השאר...)בלבן כשבעצם זה יוצא לבן על לבן ואז אני צריך לעמץ את העין כדי להבין מה רשום שם.לפי דעתי,אתה צריך לעשות את זה בשחור או להגדיל את הפונט.עוד דבר קטנטן זה ששמת את הסימפל הזה בכל מקום בעיצוב והוא עולה על דברים אחרים וסתם מכער את העיצוב או שתעיף את הסימפל או שתשים אותו במקומות רקים איפה שהוא לא עולה על דברים אחרים.
28/04/2006 00:04:48 Rx3vL0n
בקשר להערות שלך zibi בקשר לקונטקט אתה צודק
ובקשר לסימפל זה פטרן זה מיועד נגד גניבות לא שמישהו יגנוב את זה חחח אבל סתם זה מראה על יותר מקצועיות הסימפל באתר עצמו לא יהיה אני מוריד את זה אם אני מוכר את זה
28/04/2006 16:10:12 dracula_2000
מאוד יפה!!!!!!!!!!!
כמה זמן לקח לך להכין את זה?
29/04/2006 20:12:01 Rx3vL0n
בערך 4 -5 שעות לא רצוף נדמה לי ומדי פעם תיקונים אחרים
עמודים: 1