Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > קרה לכם פעם?!

09/04/2006 02:26:42 The Keeper
אני אישית נהרגתי על זה!@#$%^&


קורה לך שאחרי שאתה פותח עיניים,אתה רואה כמו ניצוצות מבריקים כאלה מטיילים?

-שאתה מסתכל על המנורה אז ישר כזה כתם צהוב באמצע נהיה מציק כזה ולא עובר?

-קורה לך שאתה ישן ישן ישן ופתאום אתה חולם שאתה נופל מאיזה שהוא מקום,ואז כזה מביא קפיצה במיטה?

-קורה לך שאתה יושן ושומע בחלום טלפון,עד שאתה קולט שזה באמת טלפון??

-קורה לך שאתה הולך ברחוב והרגל שלך פתאום חלשה מידי ואתה מביא כזה כמו כריעה כזו כאילו אתה מתכופף ואז מסתכל אחורה והמהפדיחה אומר כזה "סעמק" כאילו יש שם בור או משהו?

- שאתה הולך במדרכה אז יש כמה סוגים,אחד האפורים הרגילים אז לא דורכים על הקווים שבין הבלטות,או שיש את הכחולים והאדומים ואתה משחק בהם כאילו האדום זה אש והכחול זה מים?

- קורה לך שאתה הולך ברחוב ופתאום אתה קולט שאתה צריך ללכת לכיוון השני,אז כזה פאדיחה פתאום להסתובב,אז אתה משחק אותה נעמד מתרגש במשהו ואז רק אתה הולך לכיוון השני?

- מכיר את זה שאין אפחד בבית ואתה יודע,ונועל את הדלת,יורד למטה ומתחיל ללכת,ופתאום אחרי קילומטר אתה קולט שיש מצב שלא נעלת את הדלת ורצים לך סרטים בראש שאם לא תחזור יגנבו את הדברים?

- שאתה לבד בבית ופתאום אתה שומע משהו אז אתה מגביר את הטלויזיה או משהו לשקר לעצמך

- מכיר את זה שאתה הולך לבית ספר ואתה רואה שמישהו מסתכל עליך או משהו כזה וישר אתה מתחיל לאכול סרטים שאולי אתה ניראה מצחיק או משהו?

- מכיר את זה שאתה רואה מישהו מוכר ברחוב,ואתה לא יודע אם להגיד לו שלום אז אתה כזה משחק אותה מתעסק בטלפון ועובר אותו

- שאתה נכנס למטבח בלילה פתאום המקרר עושה כזה רעש אווווווווו

- קורה לך שאתה באמצע הלילה (בערך בשעות האלה) הולך למטבח, מכין משהו לאכול או לשתות ואיכשהו עשית רעש לא נורמלי ואתה יודע שמישהו בדרך לקום ולצעוק עליך אז אתה כזה אומר למה שעשה את הרעש (צנצנת לצורך העניין) "שששששששששש!"?

-יש קטע מטורף מרוב שהוא מעצבן.
לפעמים שאתם רואים סרט עם מישהי או מדברים עם מישהי/מישהו העיניים קצת שורפות או משהו ואתם מרגישים כאילו עומדות לרדת לכם דמעות, ובדיוק נפלתם על שיחה קצת רגישה, ככה שאם תבכו זה לא יראה טוב אז אתם ממש מנסים לסחוב את זה ולברוח כמה שיותר מהר לשטוף את העיניים?

- קורה גם שאתם רעבים ואוכלים משהו בחוץ (נגיד לאפה) ואחרי זה חושבים שהדיעבד לא הייתם כל כך רעבים?

- את הקטע שמתעוררים משינה ממש ממש עמוקה...
וזאת שינה שהיה לכם חלום בה...
ומי שהעיר אתכם עומד לידכם ומדבר איתכם ואתם פתאום דופקים יציאה שקשורה לחלום?
משהו מוזר ביותר כמו "אבל מה קרה לדרקון? מי שרף אותו?"

- ששכבתי על המיטה והפלאפון צילצל והוא היה על השולחן והאמנתי שאם אני אתרכז מספיק אני אצליח בעזרת המחשבה בלבד להפיל את הפלאפון מהשולחן ולקחת אותו.

- אחד הדברים המעצבנים זה שאתם קוראים ספר/עיתון ואתם לא מרוכזים, אבל ממשיכים לקרוא, אתם מגלים שעברתם 2 דפים תוך כדי קריאה אבל לא שמתם לב בכלל למה שכתוב...

-מכירים את זה שאתם יושבים על המחשב,ואז קוראים לכם לאכול/לטלפון/לבוא רגע,אתם אומרים שנייה שנייה- ובעצם צריך לקרוא לכם עוד 5 פעמים עד שתבואו כי אם לא אתם שוכחים?

- מכירים את זה שאתם יושבים ורואים ארץ נהדרת,או כל תוכנית בידור אחרת,ואז מספרים משהו שהוא כ"כ לא מוצלח,אבל אתם נקרעים על זה שעה??

-לפעמים שאתם לבד,ושאתם באמצע ריב היסטרי עם מישהו באינטרנט,אתם מוצאים את עצמכם כותבים בשיא הלהט ובאמצע תוך כדי מדברים על זה בקול גם שאתם לבד בחדר?

- נכון תמיד ביום שבת בבוקר יש את הילד עם האופניים שנוסע מתחת לביניין שלך וצורח לאמא שלו שתזרוק לו מים מלמעלה?

- לפעמים אתם רואים אנשים שמנופפים לכם לשלום,ואתם לא בטוחים שזה לכם,אז אתם ממשיכים בדרככם ומתעלמים?

-קורה לכם כשאתם נוסעים באוטובוס,אתם שומעים פלאפון מצלצל,אתם יודעים שזה לא שלכם,אבל אתם עדיין תוציאו אותו ותבדקו?

-עוד קטע מפגר בכלל זה שאתה אומר לעצמך שאם תתרכז ממש ממש חזק אז משהו יקרה... גול של איזה קבוצה, הטלפון יצלצל, הפרסומת שיש עכשיו תהיה הפרסומת האחרונה, וכאלה, וכשזה לא מצליח אז אתה מאשים את עצמך שלא התרכזת מספיק חזק.

-מכירים את זה שאתם מרגישים שאתם ערים אבל לא יכולים להזיז שום דבר, אפילו את העיניים אתם לא מצליחים לפתוח.

עד שאתם מתייאשים, חוזרים לישון ושקמים זוכרים הכל.

-מכירים את זה שלפעמים אתם מרגישים כאילו לשרירים שלכם יש חיים משלהם, פתאום הם מתחילים לרטוט כזה.

לדוגמא אתם יושבים ופתאום השריר ברגל (בשוק בעיקר) מתחיל לפרפר כזה.

-אחד הדברים המעצבנים זה שאתם קוראים ספר/עיתון ואתם לא מרוכזים, אבל ממשיכים לקרוא, אתם מגלים שעברתם 2 דפים תוך כדי קריאה אבל לא שמתם לב בכלל למה שכתוב...

-מכירים את זה שתמיד מנסים לישון אחרי כמה זמן של שכיבה עם הראש על הכרית מתחילים לשמוע מן קולות מוזרים (למשל מן דפיקות כאלו בקצב אחיד או משהו בסגנון) ואז שאתם מרימים ת’ראש מהכרית בשביל לבדוק מאיפה זה, זה נעלם...

-מכירים את זה שאתם שעה מחפשים משהו (נגיד כובע, פלאפון) ואז אחרי דקות ארוכות של חיפושים אתם מגלים שזה עליכם/אצלכם ביד...

-קרה לכם שאתם מחפשים משהו על השולחן נניח, מחפשים שעה ובסוף זה ממש מול העיניים?

-מכירים שאתם רואים מישהוא במדרכה מולכם שמתקרב ואתם אומרים לעצמכם, מי שמגיע לעמוד הקרוב ראשון.. מנצח?

-מכירים את זה שאנחנו רואים מישהו שאנחנו חושבים שהוא מוכר עושים לו שלום עם היד מרחוק

ואז מגלים או שזה לא הוא או שהוא לא שם לב

ואז מורידים תיד באלגנטיות ומגרדים בראש או משהו

-מכירים את זה שאתם שומעים חריקה של מכונית (בלי לראות) אז אתם מחכים לבוםםם , שבחיים לא מגיע?

-מכירים את הקטע הזה שאתם יום אחד נרדמים ב-4-5 בצהריים ואז לא מצליחים לישון בלילה וזה דופק לכם את כל היום למשך חודש?

-או שאתם לא מצליחים להרדם בלילה עד -3-4 בבוקר אבל שאתם רוצים לראות משהוא בטלוויזיה בשעה די מאוחרת אתם נרדמים ב-11-12 בלילה?

-יש את הקטע שאתם אוכלים או סתם סוגרים את הפה והשיניים מתחכחות זו בזו, והרעד הזה נשאר לכם בראש (ובפה) בערך 5 דקות.

-יש קטע מסויים שהולכים במקום סגור (בית ספר לדוגמא) ומולך בא מישהו, אז אתה זז ימינה, והוא שמאלה, ואחרי זה הפוך עד שכל אחד אומר "סעמק!" ונכנס כתף בכתף.

-יש גם תקטע שיש חרא על הספנות של השירותים ומנסים להוריד אותו עם הפיפי

- מכירים את זה שאתם נוסעים לבית ספר,פתאום אתם נזכרים שלא כיביתם את הדוד,או נעלתם את הבית,ואז אתם לא יודעים מה לעשות,אם לחזור או לוותר על זה?

- מכירים את זה שאתם נרדמים באמצע משהו,שיעור,או סתם שמישהו מדבר איתכם

ואז הוא שואל אותכם משהו ואתם עונים :"כן,כן בטח" או ממציאים תשובה כזאתי שגורמת לאדם לחשוב שבאמת הקשבתם לו בשעה וחצי שהוא דיבר ?

-מכירים את זה שאתם עולים לתחנת אוטבוס ופתאום נזכרים ששכחתם משהו בתחנה שבה חיכיתם,ואתם מבקשים ומתחננים יפה מהנהג שיוריד אותכם באמצע הכביש,אבל הוא עונה בטון מזעיף " רק בתחנה הבאה" ואתם צריכים לרוץ לתחנה הקודמת כדי להספיק לקחת את מה ששכחתם בלי שיגנבו לכם אותו!?

-אתם מכירים את זה שבקיץ אתם מנסים להירדם, ופתאום בא יתוש והוא לא סתם יעקוץ אתכם, הוא יעופף לכם מעל האוזן ויפריע לכם לישון עד שאתם כבר תרצו לצרוח "רבאק תעקוץ כבר רק תלך ותן לישון!"?

-ואתם מכירים את זה שעף יתוש בחדר ואתם הורגים אותו במחיאת כף אבל אחרי זה הוא משום מה לא מרוח לכם על הידיים ולא נמצא על הרצפה באותו איזור?

-אתם מכירים את זה שאתם מחטטים באף ככה בסבבה ופתאום נדבקת לכם כזאת גוזה ירוקה וגדולה על האצבע ואז אתם קולטים שאין לכם איפה למרוח את זה אז אתם פשוט מורחים את זה על הדבר המוצק הקרוב לידכם

-מכירים את זה שאתם מחפשים משהו ממש הרבה ופתאום אתם מוצאים משהו שממש לא התכוונתם למצוא ואז אתם שמחים ושוכחים מה רציתם למצוא מקודם...

-מכירים את זה שתמיד יורדים בחדר מדרגות ונכבה האור, לא יודעים אם נשארה מדרגה אחרונה, ואז יורדים מדרגה אחת יותר מידי וזה מעצבן?

-מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ופתאום טיפה ענקית של מזגן נוחתת לכם על הראש?

-מכירים את זה שאתם אוכלים ארוחה עם כל המשפחה וכשאתם באים למזוג שתיה לכוס שלכם....כל המשפחה מצטרפת ומביאה לכם את הכוסות שלהם כדי שתמזגו להם גם....

-מכירים את זה שכל פעם שאתם מגיעים למכונת משקאות ואתם לבד אתם מתפללים או מקווים שמישהו השאיר שם עודף...תמיד אתם מתים שיהיה שם איזה שקל אחד ,זה מה שיעשה לכם את היום....

-מכירים את זה שתוך כדי אכילה אתם קוראים את המרכיבים של השתייה? ואז אתם מתחילים כזה.. "גליצרול GF3, C2, פרוטלקעקיו CVSD23" (משו כזה) ולמרות שאתם לא מבינים כלום אתם ממשיכים לקרוא הכל? ויש את הקטע שאתם לא שמים לב שאתם נסחפים ואז אתם כזה.. "בתוקף עד ה.."

-מכירים את זה שאתם צריכים משהו מהאמבטיה נגיד, ואז במקום זה מגיעים למטבח איכשהו ומסתובבים שם כמו זומבים בלי מטרה, לא מבינים מה רציתם מהמטבח, ואז קולטים שבכלל רציתם לאמבטיה, אז חוזרים לאמבטיה ואז שוכחים מה רציתם שם... ואז, מבואסים, אתם חוזרים לחדר שלכם או לסלון או איפה שלא הייתם, יושבים, מתמקמים, מדליקים טלוויזיה או כל עיסוק אחר, ואז נזכרים מה רציתם מהאמבטיה, מתבאסים תחת לקום, ובכל זאת עושים את כל הקטע עם המטבח שוב?

-מכירים את זה שנגיד אתם אוכלים סנדוויץ’ עם מלפפון ליד. אז אתם אוכלים את המלפפון ממש לאט כדי שיספיק לכל הסנדוויץ’, אבל אז אתם מגיעים לביס-שניים האחרונים ומגלים שהשארתם בערך חצי מלפפון? אז כדי להרגיש טוב עם עצמכם אתם אוכלים מהר את המלפפון ומשאירים ביס אחד כדי שהתוכנית באמת תסתיים כמו שרציתם.

-מכירים את זה שאתם הולכים ליד מישהו ואז בכדי לא להיתקע בו אתם הולכים למקום אחד, ואז הוא גם בטעות הולך למקום אחד (לוקח צעד אחד קדימה) ואז אתם הולכים לצד השני ואז הוא גם הולך לצד השני ואז יוצא לכם ריקוד מושחט עם איזה זקנה בת 60 שבכלל לא תיכננת...

-מכירים את זה שאתם מדברים עם מישו על משו לא כזה מעניין ואז אתם מוצאים את עצמכם אומרים כל חצי דקה בערך "כן,אה", אחרי 20 פעמים של כן אה אתם מפחדים שהוא ישים לב ומנסים לגוון עם איזה "אשכרה" ו "וואלה"...

-מכירים את זה שהפריזר כל כך מלא, שכל פעם שאתם פותחים אותו נופל עליכם משהו? עכשיו כל פעם שרוצים להוציא משהו מהפריזר זה הופך לסרט מתח... מה יפול עליכם, ומאיזה כיוון? ואז אתם צריכים גם לתפוס את הכל בזמן , שחלילה לא יפול על הריצפה.אם מישהו קולט אתכם בזמן שאתם תופסים משהו שנופל עליכם אתה בכלל תותחים. הכי באסה זה שעד שהצלחתם להוציא מה שהייתם צריכים ויצאתם משם ללא פגע, פתאום אתם נזכרים ששכחתם את הקרח, ואז אתם כל כך בטוחים בעצמכם שעברתם את זה קודם בקלות שאתם פותחים את הפריזר שוב והכל נופל על הריצפה. או שאתם מוציאים משהו מהמקרר ובאים להחזיר אותו ואין מקום אז אתם דוחפים אותו לאנשהו וסוגרים את הדלת מהר מהר, שיפול על מי שבא אחריך.

יש עוד קטע. שאתם מוציאים הרבה דברים כדי להגיע לסוף.. וכשאתם מחזירים נשארים איזה 5 דברים שלא נכנסים! וזה מוזר, הרי זה היה שם! איך זה לא נכנס עכשיו!

-מכירים את זה שאין לכם כוח לזוז, אז אתם עושים פעולות עם הרגל? כמו לדוגמא להרים משהו?

-מכירים את זה שאתם מתחמנים את המיקרו ואתם עוצרים אותו שנייה לפני שהזמן נגמר רק כדי לא לחכות לצפצופים? ושנגיד נשארו 20 שניות או דקה למיקרו, ואתם צריכים ללכת להשתין, אז אתם אומרים לעצמכם " יאללה אני חייב להספיק!!!!!!! " ואז אתם נכנסים למן מירוץ מטורף! ובסוף אתם לא מספיקים כמעט אף פעם...

-מכירים את זה כשאתם משחקים מטקות והכדור עף לאמצע תמיד יש את הדילמה מי ילך להביא? אז כל אחד כזה עושה חצי צעד ולא יודע אם להמשיך.. ואז כשאתה כבר ממשיך ואוטוטו אתה מגיע לכדור מגיע זה שמולך ולוקח אותו.

-מכירים את זה כשמישהו מחזיר לכם על דלפק מתכת עודף בשקלים בודדים ואין לכם ציפורניים אז אתם לא מצליחים להרים את השקלים מהדלפק ויש תור מאחורה וכולם מסתכלים עליכם וזה נראה להם כאילו אתם משחקים עם השקל?

-או כשאתם באוטובוס קונים כרטיסיה חדשה אז הנהג שם לכם את הכרטיסיה על היד, ועליה את העודף. עכשיו זה הדבר הכי מעצבן, כי זה גם נהג ממורמר שנסע כל היום ועכשיו הוא נוסע בזיג זגים, וגם יש איתכם עוד 2000 ילדים .. ואז אתם אמורים להשתלט איכשהו על העודף שלא יחליק מהכרטיסיה.

-קרה לכם כשהייתם קטנים שעשיתם קניות עם אמא והיא אמרה לכם לקחת כבר את העגלה לקופה כי אפשר להתחיל להעביר מוצרים ’יש לי רק עוד דבר אחד לקחת’ ואז אתם בקופה, בהתחלה מניחים הכול על הסרט הנע בקצב נורמלי וככל שהמוצרים בעגלה אוזלים אתם שולפים אותם לאט יותר ואמא לא מגיעה ובסוף אתם נתקעים עם הקופאית הזועפת כי לא דאגתם שאמא שלכם תגיע בזמן, וכולכם הופכים לרדאר, מסתכלים עם משקפת לראות אם יש אמא באופק? ותמיד זה נראה כאילו היא עשתה את זה בכוונה...

-מכירים את זה כשתמיד נתקע המחשב אז הולכים למקרר באופן לא מודע, פותחים אותו ומסתכלים אם יש משהו לאכול (ברוב הפעמים אין) ואז חוזרים למחשב?
09/04/2006 02:59:32 AL-GATO
קראתי חלק =\

חחח יש דברים שבאמת קרו לי מלא פעמים =)
09/04/2006 03:00:04 Acid-Burn
וואי אחי לשאלתך כן זה קורה לא הכל אבל כן יש כאילה מקרים
אני אישית התיאשתי באמצע אני ימשיך מחר אני עיף מדי לקרוא את כל זה
אני פה

-מכירים את זה כשמישהו מחזיר לכם על דלפק מתכת עודף בשקלים בודדים ואין לכם ציפורניים אז אתם לא מצליחים להרים את השקלים מהדלפק ויש תור מאחורה וכולם מסתכלים עליכם וזה נראה להם כאילו אתם משחקים עם השקל?
09/04/2006 07:03:01 bad
חחחח הייתי חייב לקרוא הכל
זה כל כךךךךךךך נכוןןן
אני מרגיש כאילו אני כתבתי את זה :P
פאק אני שמח לדעת שהדברים האלה קוראים לעוד אנשים חשבתי אני היחיד :PP
09/04/2006 07:36:54 Nameless
השד בחתימה שלך עירום :|
באד פאנקיסט נודיסט

נחמד
09/04/2006 09:55:08 white wolf
חחח...
זה נכון..
09/04/2006 13:24:15 quest
רשימה ארוכה
ורק 2 הדברים הראשונים נכונים

עצוב...עצוב...ולא מצחיק.
09/04/2006 14:44:55 adir
טוב כמה שזה נכון!!!
במיוחד הקטע על הילד והאופניים ביום שבת.. אני כבר מכין ביצים כול שבת בגלל שאני יודע שעוד 10 דקות הוא יקרא לאמא שלו כמו פלוץ!!

ויש עוד אחד..
מכירים את זה שאתם לומדים למבחן נגיד בהיסטוריה ובסוף במבחן יש שאלות כאלה מולפצות שאתם לא יודעים איך הם קשורות בכלל לחומר שנתנו לכם..
09/04/2006 15:43:31 Acid-Burn
זה כי אתה לומד בבת ספר רגיל
תעבור לפרטי ולא יקרה לך ככה יותר....
09/04/2006 15:52:44 The Keeper
ציטוט:זה כי אתה לומד בבת ספר רגיל
תעבור לפרטי ולא יקרה לך ככה יותר....


קרה לך פעם שילד טחון ירד עליך?
09/04/2006 17:08:22 bazil
ציטוט:קראתי חלק =\

חחח יש דברים שבאמת קרו לי מלא פעמים =)



ואחד מהם זה:

"קרה לך פעם שהלכת ברחוב ונתקעת בעץ"




חוצמזה..
אתמול,
אור אמר שהוא מאמין לי:)
09/04/2006 18:25:21 Ratinho
חחח, הכי נכון זה עם המקרר.
עמודים: 1