Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > תרמית ה- B.M.W הגדולה !

06/04/2006 18:02:43 white wolf
חשד: גנבו מכוניות ב.מ.וו בעזרת מפתחות מירדן

בלשי משטרת מרחב ירקון הצליחו לפענח כיצד נגנבו בחודשים האחרונים 15 מכוניות יוקרה מסוג ב.מ.וו. באזור תל אביב. במשטרה חושדים שמאחורי אותן גניבות עומדת נציגות החברה בירדן.

לפני כשבוע הוגשה תלונה של יבואני המכונית על כך שלקוחות מתלוננים כי מכוניות היוקרה שלהם נגנבו מתחת לביתם, זאת באמצעות מפתח מותאם. החקירה הוטלה על מחלק הפשעים של מרחב ירקון וממנה עלה כי רכבי הב.מ.וו נגנבו לאחר שמפתח הרכב שוכפל עבורם בבית החרושת בגרמניה על ידי נציג החברה בירדן.

עוד עלה מהחקירה כי לאחר גניבתן, המכוניות הועברו לשטחים על ידי הגנבים, ומשם הן הגיעו לירדן. במפעל החברה בגרמניה, שהוא המקום היחידי בעולם שבו ניתן לשכפל את מפתחות מכוניות היוקרה, טענו כי הם קיבלו הזמנות למספר מפתחות נוספים. בהזמנות הופיע העתק של רשיון הרכב, דבר שסיפק את הגרמנים.

הבלשים התמקמו במארב במשך מספר ימים סביב ביתו של אחד מבעלי המכוניות ברחוב ויצמן בתל אביב וניטרלו את המנוע, כדי שהגנבים לא יוכלו לגנוב את הרכב. בשלב מסוים הגיעו למקום ברכב פיאט שלושה חשודים, וכאשר אחד מהם ירד ונכנס לרכב הוא לא הצליח להניע ולכן נמלט מהמקום.

השוטרים החלו במרדף אחר שני החשודים הנוספים ובמהלך המרדף שבוצע בסיוע חברת "איתוראן" הצליח נציג החברה לאתר את שני החשודים, שותפיו של גנב הרכב, ובכביש ירושלים-תל אביב הם נעצרו. השניים סאמי שלבי, בן 32 מבית חנינא וזיאד בוגה, בן 27 מפסגת זאב, הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

השניים הכחישו כל קשר למקרה וטענו שהם לא יודעים על אדם שלישי שהיה עימם ברכב שניסה לגנוב רכב יוקרה. לטענתם, מדובר בטרמפיסט לו עזרו לצאת מהעיר.



לקחתי מכאן את החומר
עמודים: 1