Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > חומרה מודינג ורשתות > מכירות פושרות ל-360 ביפן

14/12/2005 23:42:21 Zibi
לאור היצע דל של שישה כותרי השקה, רובם אמריקאים, זה לא יפליא אתכם לשמוע שה-360 מכרה ביפן ביומיים הראשונים לצאתה בין 40,000 ל-60,000 יחידות - לפי שתי הערכות שונות.

עם נתונים אלה ה-360 מפגרת אפילו לאחר ה-Xbox המקורית, שמכרה כ-120,000 קונסולות בשלושת הימים הראשונים שלאחר ההשקה.

לפי הערכות ממקורות כמו Enterbrain, המוציאה לאור של מגזין המשחקים היפני Famitsu, המלאי הכולל של ההשקה היפנית מונה קרוב ל-160,000 קונסולות, מה שמשאיר 100,000 פלוס מכשירי 360 על מדפי החנויות לאחר סוף השבוע הראשון של מכירות.

הצלחתה או כשלונה של ה-360 ביפן לא תיקבע על פי קצב המכירות בהשקה, אלא לפי קצב אימוצה של הקונסולה בשנה הקרובה, ודבר זה תלוי בכמות ובאיכות המשחקים שיצאו במדינה ובהתאמתם לשוק המקומי.

בשלב זה, מגוון המשחקים הדל והמחסור בז`אנרים כמו משחקי תפקידים לא מעודד את היפנים להשקיע את שווה הערך הייני לכ-320 דולר. לפי הסקר של Enterbrain, שעלול להיות פגום, מספר המשחקים הממוצע שנרכש לצד הקונסולה הוא 0.91 - הווה אומר שלפחות עשרה אחוזים מהרוכשים לא טרחו לקנות משחק עם המכשיר. נתונים סבירים יותר מגיעים מכיוון סקר בלתי תלוי נוסף, לפיו נמכרו כ-1.41 משחקים עם כל קונסולה.

המשחק הפופולרי ביותר, בהפרש ניכר, היה Ridge Racer 6, למרות שהוא נחשב טוב פחות מ-Need for Speed: Most Wanted, שנכלל גם הוא במשחקי ההשקה. המותג היפני עושה את שלו.

דיווח של אתר vgames
http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=11444
עמודים: 1