Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > רד-בורד+ > רצח רבין - הגרסה הרשמית

25/11/2005 01:38:55 kivzy
גם יגאל עמיר החל מעלה תהיה באשר לאמיתות הגרסה הרשמית של בית המשפט הישראלי אודות רצח ראש הממשלה רבין. בעיתון ידיעות אחרונות נקבע כי כרבע מהאוכלוסייה אינה משוכנעת באמיתות הגרסה הזו, ומה דעתכם אתם?

ערימת השאלות סביב רצח רבין הולכת ותופחת ורבים שואלים – האם הגרסה הרשמית של מדינת ישראל, כפי שנקבעה בתום דיוני וועדת שמגר, היא אכן אמיתית. הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין שחק צירף הבוקר את קולו לשאלה – מדוע לא נורה יגאל עמיר מיד עם הישמע הירי? שאלת הירי הועלתה גם אתמול על ידי עו"ד גיא שאמרה שתמיהה שמעסיקה אותה מזה שנים היא כיצד זה הצליח יגאל עמיר לירות שלוש יריות בזו אחר זו. דבריה של גיא היו אלה שעורר אל יגאל עמיר עצמו לתהות אולי לא הוא היה זה שרצח את ראש הממשלה רבין.

כאן המקום להזכיר את קביעתה של בתו של ראש הממשלה שנרצח, דליה רבין פילוסוף, שנותרו לה שאלות רבות אולם גורמים שונים מציבים בפניה "קירות אטומים", כהגדרתה.

ומה דעתכם אתם? עד כמה אמינה גרסתה הרשמית של מדינת ישראל? ואם אין מדובר בגירסה אמינה, האם ניתן לחקור את הפרשה באופן אמין? ומי יוכל לעשות זאת? ומה היא, לדעתכם, הגרסה האמיתית?


חיים מירושלים (2) שולל תיאוריות קונספיטיביות סביב הרצח שכן לדעתו "סביב התנגשות ברבין היה חוסר סדר מוחלט, ליקוים רבים ומכאן נובע פתחון פה לתורות הקשר שונות ומשונות, הרי לא מתקבל על דעת ששב"כ המנוהל ע"י שמאלן קצוני כמו כרמי גילון יהרוג ראש ממשלה משמאל הקיצוני".

דגנית מהמרכז (3) תוהה לאן נעלמה האישה שאמרה אחרי הירי מול מצלמות הטלוויזיה שהיא ראתה שרבין נעמד על רגליו ו"הכל בסדר"? מי העלים אותה? לאן? מה מחיר השתיקה?

מיכל מאפרת (4) מוסיפה גם היא שאלות: מי צעק "סרק סרק". למה צעד רבין בכוחות עצמו אחרי שנורה למכונית. למה אמרה עדת הראיה, מרים "רבין לא נפגע"?

אבישי ר. (7) עוסק גם הוא בשניות שלאחר הירי ומזכיר "לפי דוח המעצר, אמיר נעצר ב9:32 ולפי דוח חדר המיון רבין הגיע ב9:54. זאת אומרת שלקח 22 דקות להגיע מהכיכר לבית החולים (מרחק של כמה מאות מטר). מה קרה בכל הזמן הזה?. ולמה הרשויות מסרבות לחשוף לצבור את צילום הרנטגן של עמוד השדרה של רבין שצולם בבית החולים? אולי זה היה מוכיח שרבין נפגע בעמוד השדרה (דבר הגורם לשיתוך הגפים), ואם כן הפגיעה הזאת לא אירעה בכיכר שהרי לפי עדות מאבטחו, רבין קם לאחר שנורה ורץ למכונית. בקיצור הרוצחים האמיתיים מסתובבים חופשי".

דרור (9) סבור שכל הפרשה מקורה ב"הסתה נגד הציבור הדתי". לדבריו "השב"כ ידע טוב מאוד את מי הוא בוחר כדי להפליל אותו ברצח. יש כאן ניסיון ואף "הצלחה" גורפת, להסתה כנגד הציבור הדתי". את דברי דרור מחזקת דינה (25) הקובעת ש"כל המטרה היתה להכפיש ולהרוס את הציבור הציוני-דתי והמתנחלים".

שאול (10) דורש וועדת חקירה מחודשת ופלילית ואומר "הציבור חייב לתבוע את פתיחת התיק מחדש. הסרט של רוני קמפלר, המתמקד ארוכות בעמיר גם כשהוא משוחח עם המאבטחים עוד לפני היריות, מוכיח בעליל שהוא לא פעל לבד, וגם שלא הוא ירה את היריה השלישית מטווח אפס שהרגה את רבין".

לדברי משה (12) רק "גוף ציבורי, הנהנה מיוקרה רבה בכל שכבות האוכלוסיה וללא שום קשר לשלטון" יוכל לחקור את הפרשה. יעל (15) סבורה שרק המשיח יהיה כזה שיוכל להביא לפתרון תעלומות הרצח. רחל (30) מקווה שדווקא מדליה רבין תבוא הדרישה לפתרון מבלי שניתן יהיה לכסות עליו: "נראה שבמצב הנוכחי רק דרישה מדליה רבין להוציא את האמת לאור עד תומה , יכולה לגרום לפתיחת התיק מחדש, ומאחר ובעבר היו שמועות שגם היא לא מבינה למה יש חורים שחורים בכל הפרשה כעת זו שעתה לתבוע ולהצטרף למשפט חוזר". לדברים דומים רומז יצחק (51) שכותב: למה לאה רבין אמרה לבתה דליה, "הם ירו באבא, אבל זה לא אמיתי".

רזי (14) כמו אחרים מזכיר את ספרו של העיתונאי ברי חמיש כאבן דרך במסע לפתרון הסוגיה, "יש הרבה חורים בחקירה שאין עליהם תשובות מי שקרא את הספר של ברי חמיש יודע זאת. השמאל היה חייב להמציא משהו כדי למנוע את השלטון מהימין".

10 שאלות מציג אלמוני בתגובות 45, 46: 1) מי צעק סרק סרק ולמה? 2) למה אחרי הירי, רבין נשאר לעמוד יציב ולא נהדף קדימה ונופל על פניו? עוצמתם של שלושה קליעי 9 מ"מ שנורים בגבו של אדם ממרחק כל כך קצר, חייבים להדוף אותו קדימה ולהפילו. 3) הייתכן, שאדם שנפגע בעמוד השידרה מקליע 9 מ"מ (על-פי הדו"ח הראשוני שכתב פרופ’ יהודה היס), יסתובב מיד אחרי זה לאחור כדי לבדוק מה מקור הרעש? 4) הייתכן, שאדם שנפגע בעמוד השידרה מקליע 9 מ"מ, ילך ברגל למכוניתו? 5) המרחק מכיכר מלכי ישראל לבי"ח איכילוב הוא דקה וחצי נסיעה. להיכן נעלמה מכוניתו של רבין במשך 22 דקות? 6) הייתכן ובמכונית שהסיעה את רבין מהכיכר, נסע אדם נוסף שעד היום זהותו לא ידועה? 7) מה פשר סימני החריכה על הג’אקט שרבין לבש? יגאל עמיר ירה ברבין ממרחק של כמטר-מטר וחצי, דבר שאינו יכול ליצור סימני חריכה על הבגד. (סימני חריכה יכולים להיווצר, רק אם קנה האקדח, מוצמד לבגד). 8) מדוע למחרת ליל הרצח, נסגר כל איזור בית-העלמין ירקון בטבעת הדוקה של שוטרים ושל אנשי אבטחה, ואת מי קברו שם באותו יום תחת מעטה כבד של סודיות? 9) מה פשר הספקות, התהיות והשאלות שמעלה דליה רבין, על אירועי ליל הרצח? 10) למה סותמים את הפה לד"ר דוד חן?

נתונים בלתי ידועים לציבור מעלים לדיון הציבורי אלישבע (18, על התאבדות המאבטח), ויואב (21, על אופן הגעתו של רבין לביה"ח, אם באמבולנס או ברכב השרד).

על כל השאלות אומר שי (49) כי הנושא לא ירד מסדר היום הציבורי עד שיינתנו תשובות לשאלות שיביאו להסבר הגיוני כולל. להרבה אנשים יש הרבה מה להפסיד מהאמת הזאת,

ערן ד. (16) סבור שהעיסוק בתיאוריות השונות סביב הרצח הופכות את הימין לסהרורי ועליו לעזוב את הפרשה לדין ההסטוריה ו"לעבור למשימה הבאה".

את דברי רוב הגולשים דוחה חנה מהמרכז (22) שאינה מבינה על מה המהומה ושואלת "היה משפט, בבית המשפט נבדקו העובדות, הרוצח הנתעב הודה במעשה, הובאו כל ההוכחות, מה בכלל הבעיה?". גם משה (מושה - 36) לא מוכן לשמוע על תיאוריות החורגות מהגרסא שהציג בית המשפט: "האיש רצח, הודה, נשפט ויושב בכלא. שותפיו נשפטו, הודו ויושבים בכלא ורק כל מני הוזים חולמים בלילה על קונספירציות. לא יעזור לכם - איש משלכם רצח, אות קין על מצחו והוא לא ינקה לעולם". לטעמו של אלמוני (59) כל העלאת התיאוריות הנוספות היא בעצם הגנה על הרוצח, "השנאה העבירה כל כך הרבה אנשים על דעתם, עד שהם בודים מלבם דברי שקר והבל. רק אנשים תלושים לחלוטין מן המציאות (ומסתבר שיש הרבה כאלה בציבור הדתי) יכולים להאמין לתיאוריית הקונספירציה".
מיכה (33) לא מקבל את הגישה הזו ושואל-אומר בבביטחון מלא "מובן לכל שמתכנן הרצח מסתובב חופשי. (אולי הרוצח האמיתי כבר לא.) אז איך סוגרים תיק כזה? איך זה שלא חוקרים אף אחד? מי הרג את רבין מטווח אפס?"
את אלישבע (40) עוררה לשאלות דווקא הקלטת שצילם רוני קמפלר "הספק ניעור אצלי בעקבות הקרנת הסרטון של הצלם שצילם את אזור הרצח קשה להאמין שצלם חובב אמיתי יצלם אזור חשוך מאחורי הבמה ולא את ההפגנה עצמה. לדעתי השב"כ "בישל" התנקשות מדומה. הצלם לא היה "חובב" אלא עובד שב"כ". באשר לזהות הצלם קמפלר כותב צנחן במיל (54): "שמעתי מחבר(ששרת בתור הסדרניק בגדוד 202 של הצנחנים ), שחבר שלו אשר שרת בצומת גלילות ראה את רוני קמפלר שם וששרת בתור צלם צבאי(כניראה שמישם עבר לשב"כ)"

יחזקאל מגבעתיים (19) תוהה מדוע שיתף עד כה יגאל עמיר עצמו פעולה עם הגרסה הרשמית של וועדת שמגר. גם אלמוני בתגובה 34 שואל שאלה דומה: "למה יגאל עמיר משתף פעולה ? אם יש קונספירציה, אז יגאל עמיר הוא הקונספירטור הגדול ביותר. משתף הפעולה הגדול ביותר. 10 שנים הוא כבר יושב בפנים, יודע שהוא לא ירה ושהכל היה "סרק, סרק" (בדיוק כפי שכולנו יודעים זאת בבירור כבר 10 שנים . .) ולא דורש הקמת ועדת חקירה ממלכתית על הרשעתו שלא כדין ?! כל עיסוקיו ועינייניו הם בזוטות - קבלת מחשב לחדר, ביקור פלוני או אלמוני, התייחדות עם הדוקטורית, מה אין לו מוטיבציה לעסוק בשאלה המרכזית למה הוא בכלל יושב שם ? הרי אם הוא בחוץ הוא יכול לקנות חדר מחשבים שלם, לבקר את כולם ולהתחתן כמה פעמים. אבל כנראה שיש דברים בגו והמבין יבין".
עונה להם רבקה מירושלים (29) בשאלה - "ומה אם איימו על חיי משפחתו אם יפתח את הפה?". אפשרות נוספת היא של אלמונית (58) שאולי עמיר עבר הפנוזה שגרמה לו להיות משוכנע בגרסה הראשונית.

מה אתם אומרים?
נעתק מ http://www.a7.org/news.php?id=128285
25/11/2005 13:36:01 AL-GATO
חחחח ברי חמיש =) קיבצי היית צריך לבוא לעצרת לרבין.. הסתובבנו עם ברי ועצרו את דיויד תוך כדי שהוא צועק :"אלפ! פרס הוא הרוצח! אלפ!!"


היה נחמד =)
25/11/2005 14:58:49 kivzy
עם אהיתם קוראים לי אהיתי בא...
04/12/2005 23:14:26 -Hawk-
חחחח
וקיבצי
הייתם
הייתם
מה העברית האנאלית הזאת?:\
רבעק אפילו שפת אם אתה לא יודע כמו שצריך
05/12/2005 00:23:04 kivzy
זה מועתק תראה ב2 שורות האחרונות..
05/12/2005 01:08:31 AL-GATO
ציטוט:זה מועתק תראה ב2 שורות האחרונות..

הוא מדבר על ההודעה שכתבת מעליו!
08/12/2005 19:49:12 kivzy
אההה חה חה חה..
באמת מווווווזר...
03/04/2006 17:50:10 Nighthawk
אם כבר אז...
http://www.yigalamir.com/
מרכז את השא’ הלא פתורות בנושא, כולל סרטונים ועוד כל מיני עדויות מהמשפט...

אחרי כל הדברים הנ"ל, לאט לאט הרצח הזה הופך להיות דומה יותר לרצח קנדי בארה"ב, ששם יש עוד יותר קונספירציות ותיאוריות באשר ל"מי באמת רצח את ג’.פ. קנדי?"...
03/04/2006 18:06:23 roev
גם הרצח של קנדי וגם הרצח של רבין זה בולשיט גמור...
05/04/2006 02:13:11 AL-GATO
מה?!?! רצחו את קנדי?!?! O_O מתי?!
05/04/2006 13:39:42 white wolf
איזההה ספאם!!!
06/04/2006 01:53:13 Acid-Burn
אני לא חושב שאמיר רצח את רבין
אני חושב ודיי בטוח שזה היה חיסול של המסד"מ ...


מי שחושב שאני טועה יוכך בעוד 3 שנים...

ובקשר לקנדי..
יש הוככות על מי שרצח אותו אבל בית המשפט לא יכול לגעת בהן ... יש צו ירושה עליהם שחוסם אותם ל13 שנים הקרובות..

שמעו שתי הרציחות האילו היו מתוכננות כולכך טוב על ידי הממשל שבחיים לא ימצאו את הרוצח האמיתי ...

רק לידע אישי עם הטענה שלי נכונה והוא באמת נירצח על ידי המסד"מ אז טוב שכך כי הם האנשים היחידים שיודעים מה טוב לנו בארץ ומה לא...
09/04/2006 10:04:04 white wolf
אבל אמיר ירה בו אז איך אתם אומרים שהוא לא רצח אותו?

ומזאת אומרת "גם הרצח של קנדי וגם הרצח של רבין זה בולשיט גמור"?!
מה ROEV אתה מנסה להגיד שהם לא מתו ?

לדעתי יגאל אמיר רצח את יצחק רבין,
בלי שום כשר לשב"כ ולמסד"מ...
עמודים: 1