Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > מסיבת רשת - ספטמבר 2005

21/09/2005 15:42:48 Zibi
הבאתי לכם פה סיכום על מסיבת הרשת של גיימר נשמע שהיה טוב.
סתם שאלה מישהו היה במסיבה ויכול לספר קצת חוויות חוץ ממה שמתואר פה?
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=89275&page=0

ביום שישי האחרון הגיעו כ-600 אנשים ליהנות איתנו במסיבת הרשת של Gamer.pro. קראו את התרשמותו של עידן זיירמן מהאירוע המרשים, צפו בתמונות והריעו לזוכים המאושרים בתחרויות!

כבר הרבה זמן לא הגעתי סתם ככה למסיבת רשת. הייתי באירוע שגיימר ארגנו לפני WCG בשנת 2003. הייתי באירוע שגיימר ארגנו לפני WCG בשנת 2004. הייתי באירוע שהיה תוצר של שיתוף הפעולה בין Gamer ו- yes. אבל סתם מסיבת רשת? כזאת בלי תערוכה שצמודה אליה? אני לא רגיל לעסק הזה.

הסיבה העיקרית שבגללה ביליתי כל כך מעט במסיבות רשת היא (וקצת מביך להתוודות על זה) שאני פשוט לא משחק Counter Strike. העפתי מבט זריז בגיימרים שמגיעים למסיבות הרשת בארץ, וגיליתי שבערך חצי מתוכם מגיעים למסיבות רשת בשביל לשחק אנטי-טרוריסטים, או טרוריסטים אם מתחשק להם.

ואני? כל מה שליבי חפץ בו זה איזה משחק אסטרטגיה טוב, או אפילו משחקים איזוטריים יותר. מה עם Serious Sam, אנשים? אתם לא יודעים כמה כיף לסיים את המשחק הזה במצב משחק שיתופי? אז נכון, הפצתו של Warcraft III נתנה מעט מענה לתפילותיי, ובמספר מסיבות רשת אכן הופיעו כמה אנשים שהיו נחושים לנגב איתי את הרצפה במשחק הזה, אבל בסך הכל, עדיין נוטה בימת המשחקים לטובת הקאונטר-סטרייקרים.

למה אני מספר לכם את כל זה? כי במסיבת הרשת האחרונה לקיתי בתחושה מאוד חזקה של דז’ה וו. ברגע שהורידו לי את כל האטרקציות האחרות (במילים אחרות, דוכנים בהם אפשר לשחק במשחקי פלייסטיישן טפשיים יותר וטפשיים פחות) והשאירו לי רק את מסיבת הרשת, שוב התגלו לנגד עיני מאות מסכים, עבים ודקים כאחד, המריצים Counter Strike.

בלי רעש וצלצולים
מדהים לחשוב על זה, אבל לפני כמה שנים מסיבות רשת היו אירוע מיוחד. בימים בהם עוד קראו לגוף המארגן ’ILF’, כל מסיבת רשת שהוכרזה היוותה עילה לכריזות בכל רחבי הרשת הישראלית – ’יש מסיבת רשת!’. הגולשים הישראליים נותרו המומים לנוכח החוויה. ’מסיבת רשת? ואני צריך להביא את המחשב מהבית?’, הם מלמלו. אבל אלה שהתמודדו עם הקונספט גילו את האושר שבחיסול שחקנים שלא על גבי רשת האינטרנט, אלא בצורה אישית ולוחצת, במשך לילה שלם מחוסר שינה.

ועכשיו? בלי שום רעש וצלצולים, בלי להפוך את האירוע הזה למשהו מיוחד ובלי לשחד את המגיעים לאירוע במשחקי מחשב חינם או בסיכוי להשתתף באליפות העולם, הגיעו כ- 600 אנשים לגני התערוכה על מנת להשתתף במסיבת הרשת שאורגנה שם ע’י Gamer.Pro. צורת הבילוי הזו, שנחשבה בעבר לתמהונית, מושכת אנשים כמעט בלי מאמץ. כולם כבר מתורגלים בתהליך: המחשבים נכנסים פנימה מהר, הרשת לא נופלת כל 15 שניות ואפילו פרסים כבר הפכו לדבר שבשגרה. בערך.

כשהגעתי למקום, בסביבות 18:00 בערב, מחשבים עדיין נכנסו לשטח האירוע, אבל אחוז גדול מהמקומות כבר היו מאויישים. על המסכים התרוצצו להם הרבה מראות. כמה אנשים שיחקו להם ב- GTA. אחרים התחילו משחקים ב- Counter Strike. אנשים אחרים בילו בהצגת סרטים ותמונות מהמחשב שלהם לאנשים שישבו לצידם. מספר אנשים סתם ישבו ושמעו מוסיקה בקולי-קולות (חבר’ה, לא קלטתם עוד שלא מביאים רמקולים למסיבות רשת?).

השעות הראשונות של כל מסיבת רשת תמיד מתאפיינות בהרבה אנשים שמשחקים עם עצמם, או עם החבר הקרוב להם, ולא באמת מנצלים את העובדה שהם נמצאים עם עוד 600 גיימרים באותו אולם.

מתחילים לשחק
שלב ההכרות חלף די מהר, במפתיע. ההרשמה לטורניר ה’אחד על אחד’ של Counter Strike נסגרה במהירות. אחרי קצת בלגן, גם הטורנירים של שבטי השחקנים ב- Counter Strike יצא לדרך. כל שחקן מצא את הנישה שלו מהר מאוד, בארגון מופתי ומרשים.

סריקה מעמיקה יותר של המקום בשעה 19:40 העלתה את הממצאים המעניינים הבאים: מתוך מאות השחקנים במקום, כשבעים אחוז שיחקו להם להנאתם ב- Counter Strike. בין לבין, נמצאו כמה אנשים שהעזו לקרוא תיגר על הקונצנזוס. שלושה שחקנים שיחקו להם ב- Heroes of Might & Magic IV, שני שחקנים שיחקו אחד נגד השני ב- Rune, ואחד שיחק, הפלא ופלא, סוליטייר. גם השמועות על כך שלגיימרים אין חיים מעבר למחשבים התבדו במהרה., במקום נמצאו כארבע נרגילות, ואפילו בחורה אחת (שהתווספה לעשרות הבחורות שהתנוססו להן ממסכי המחשב השונים. גם זה קורה).

הערב התאפיין במספר טורנירים מרכזיים: Warcraft III, Unreal Tournament 2004 וכמובן, איך-לא, Counter Strike על שלל גרסאותיו. בין השבטים שהתחרו זה מול זה על שרתים שהוקצו לצורך הטורניר, בלטה גם תחרות אחד-על-אחד של Counter-Strike. על במה במרכז האירוע ישבו להם זוגות של שחקנים, כשכל זוג שקוע בקרב אחד-על-אחד במשחק הפופולארי. בצירוף מסך טלוויזיה שהקרין את האירועים במשחקים הללו, הצליחו התחרויות למשוך כמות מכובדת של קהל.

הרבה הפתעות לא היו במסיבת הרשת הזו. צוותי הצילום של yes לא באו למקום בשביל להטריד את הגיימרים שהגיעו לאירוע, שחקני DDR לא השתלטו על פינה באולם ורקעו על שטיחי הריקוד שלהם למוות. היה פשוט, מאורגן, ומהנה. כיף לראות שמסיבות רשת הופכות להיות מראה שגרתי בזירת המשחקים של הארץ.

וח התוצאות הסופי

Counter-Strike 1.6
1. Galacticos
2. EnD
3. eLementals
4. eSrael
5. DNA

Counter-Strike 1.6, מתכונת אחד-על-אחד
1. Blaron
2. Devihall
3. Confession

Counter-Strike: Source
1. Insanity
2. Atomic.Gaming
3. Mystic.Gaming

Counter-Strike: Condition Zero
1. MandM
2. HyperCube
3. DP

WarCraft 3
1. דרור עברון
2. נירלי שרייבר
3. גל קרוגר

Unreal Tournament 2004
Esr-MSI.HuRy .1
Esr-MSI.cHaos .2
eSr-MSI.Diablo4u .3
Dob .4

פרסים בשווי של יותר מ-10,000 ש’ח חולקו בין הזוכים המאושרים.
כתבה של אתר gamer
עמודים: 1