Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > דיבורים > הבגרות במחשבים.

09/05/2005 14:30:26 cp77fk4r
לי הייתה הבגרות שהייתה בשעה 9 עד 12.. עיצוב תוכנה ומודלים חישוביים בשפת Pascal (..), היה כל כך טוב! יצאתי עם הרגשה של מאה! שעה ישבנו שם רק בגלל שהבוחן אמר לנו שכדאי לנו לבדוק אותה בפעם השמינית ><’.

מה שטוב בבגרות הזאת, הוא שיש כל כך הרבה שאלות בחירה, ככה שאפילו לא הסתכלתי לעבר השאלות של ייצוג (למרות שדווקא לשאלות האלה המורה הכין אותי הכי הרבה..), עשיתי את השאלה הרקורסיבית הראשונה, את השאלה השלישית של העץ הבינארי, את השאלה היחידה שהייתה על מכונת טיורינג, ואת השאלה ה16 (אם אני זוכר נכון) של האוטומטים.

די התפלאתי שהיו שם די הרבה שאלות של רק עם סעיף אחד.. זה כל כך לא מתאים למשרד החינוך שלנו.. אבל נה.. למי אכפת P:

מצד אחד זה ההרגשה הכי טובה בעולם, היה די קל, ולא מסובך בצורה מכשילה ועבר מהר, אבל מצד שני זה ממש מתסכל ש4 שנות לימוד אינטנסיביות סוכמו ע"י מבחן כזה..
09/05/2005 14:54:00 nickless
בעע אם הייתי יכול ללכת למגמת תכנות....
09/05/2005 23:12:51 Jony Blond
אפיק, אם זה יעודד אותך, אני קיבלתי 100 בבגרות הזאת...
אז אין לך מה לדאוג (:

שאלות של ייצוג הן שאלות ארוכות ומעצבנות. לא נגעתי בהן בבגרות בכלל, פתרתי שאלה על עצים, שאלה על רשימות, שאלה על אוטומט ושאלה על שפות
(אם יצא לך ללמוד: a^n, n>=0 נניח..)

בהצלחה אפיק, כמו שאני אומר לכולם: הלוואי ותוציא 99, תערער ותקבל 100 (:
11/05/2005 09:17:25 אביץ
חחח חויה מעניינת.למה להיות מתוסכל, הרי הרווח האמיתי מאותן שנות לימוד הוא הידע עצמו, לא הבגרות. נו באמת...

חוץ מזה זה ידוע שרמת הקושי של הבגרויות הולכת ומדרדרת עם השנים, פשוט מנסים ללמד את כולם בצורה לא חכמה ומה שקורה שהממוצעים לא גבוהים במיוחד ואז רוצים שיהיו ציונים טובים יותר אז בוחרים בפתרון הקל ומורידים את רמת המבחן עד הרצפה. נו, משרד החינוך גם כן...

אני לצערי פישלתי במבחן הזה, רציתי לערער אבל לא עלה בידי. כלומר מבחינתי באמת היה אחלה מבחן, אבל משום מה הציון לא התאים לציפיותי. אז אני מקווה (ובטוח) שאצלך הכל יהיה בסדר.

רק תזכיר לי מה זה ייצוג (כנראה ששכחתי).
עמודים: 1