Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > טלויזיה וקולנוע > דום: הסרט

18/03/2005 11:38:59 Admin
חברת Universal Pictures חשפה היום תמונה פרסומית ראשונה מתוך סרט הקולנוע, שנעשה על פי משחק הפעולה Doom. התמונה מציגה את גיבוריו הראשיים של הסרט, אך ניתן להבחין בה גם במעט מהקו העיצובי שייחד אותו.

בימים אלו נמצא הסרט בשלבי העריכה שלו. צילומיו הסתיימו כבר לפני כחודש וחצי, בסוף חודש ינואר. הסרט נשלח לאולפנים כדי להוסיף לו אפקטים, ואז לערוך אותו, והוא ייצא לבתי הקולנוע בתחילת חודש אוגוסט.

בסרט מככה השחקן קארל אורבן, מי שהיה המתנקש הרע מ’זהות כפולה’. עוד ראינו אותו ב’רידיק: המסע מתחיל’, ובשני הסרטים האחרונים בטרילוגיה ’שר הטבעות’. עוד משתתף בסרט המתאבק לשעבר The Rock, שמאז הספיק לפתוח קריירה קולנועית צנועה (בימים אלו תוכלו לראות אותו בסרט הקלנוע ’B קול’, המשך לסרט ’תפוס את שורטי’).

עלילת הסרט מתבססת בחלקה על ’דום 3’. היא מתרחשת אלפי שנים בעתיד, ותהיה מאופינת בחיתוכים מהירים ובקצב תזזיתי. על פי הסרט, צוות נחתים מגיב לקריאת מצוקה של תחנת מחקר על כוכב כלשהו. בהגיעו לכוכב, מתברר לצוות כי מוטציות שונות השתלטו על פני הכוכב.



לקוח מתוך גיימר
23/03/2005 23:56:08 ^nadav^
בעעע מדע בידיוני.....
24/03/2005 12:43:27 Alpha1
DOOM 3
>=]
maybe some movie of Halflife 2 >=]
??
Muhahahaha!
I know what you did last Summer.
18/04/2005 16:23:08 Admin
ציטוט:בשקט בשקט, מספר אתרי קולנוע עדכנו לאחרונה את לוח זמני יציאת הסרטים שלהם. האתרים מחקו את הופעתו של הסרט על פי משחק הפעולה Doom ממקומו בתחילת אוגוסט. במקום זאת, הועבר הסרט למשבצת הפצה מרוחקת, כמעט שלושה חודשים אחר כך, ב-21 באוקטובר.

לא נמסרה כל סיבה לדחיה, ואף לא ידוע האם החברה המפיקה את הסרט מעורבת בעניין. ניתן רק לקוות כי בקרוב ישמיע מקור מוסמך את קולו.

כשסרט סובל דחיה בתאריך ההפצה, זה לעולם אינו סימן טוב. עם זאת, אוקטובר אינו נחשב לחודש ’גרוע’, שיוצאים בו רק סרטים שאף אולפן אינו מאמין בהם. מאידך, אוגוסט נחשב לחודש בו באופן מסורתי מופצים סרטי-קיץ רווי אקשן, והזזתו של ’דום - הסרט’ ממשבצת זו, יפגע קשות ביכולתו למשוך קהל.

עלילת הסרט מתבססת בחלקה על ’דום 3’. היא מתרחשת בשנת 2145. קבוצה של חיילי מארין שוהה על כוכב לכת כלשהו. אחד הנחתים, ג’ון (קארל אורבן, מי שהיה איאומר של ’שר הטבעות’ והנבל מ’זהות כפולה’), בדיוק מתאחד עם סמנת’ה, אחותו המדענית (רוזמונד פייק מ’למות ביום אחר’). במהרה מגלים החיילים כי ניסוי חשוב השתבש. עתה מתמלא הכוכב במפלצות מוטנטיות שונות, המאיימות לכלותם.

כאמור, נראה שהפצת הסרט נדחתה לסוף חודש אוקטובר.

לידיעה המקורית בגיימר
לידיעה בגיימר על סרטים מבוססי משחקי מחשב נוספים שעומדים לצאת.
עמודים: 1