Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > טלויזיה וקולנוע > Zenon 3

29/01/2005 19:59:03 Admin
חפשתי לפני כחצי שעה אילו סרטים מוצגים היום בטלויזיה בתקווה
למשהו טוב, ולאחר התייאשות מערוצי הסרטים של יס, עברתי
לבדוק את רשימת הסרטים ביסבבה (44) ונחשו מה גליתי?

לפני כמה שנים ראיתי לראשונה סרט ביסבבה בשם "זינון ילדת
המאה ה-21", לאחר מכן יצא סרט המשך שגם הוא הוצג ביסבבה,
ומדי פעם הוצגו השניים, אך ללא סרט שלישי.
בזמנו רציתי לשלוח מכתב לקירסטן סטורמס עם השאלה האם
יהיה סרט שלישי בסדרה, אבל בסופו של דבר לא עשיתי את זה
ושכחתי מהעסק (חוץ מפעם פה ופעם שם שהנושא עלי לי לראש).

בכל-מקרה, אז בדקתי את הרשימת סרטים להיום ביסבבה ומה
ראיתי? "זינון 3" היום (שבת) ב-21:51.
לא קראתי תקציר כדי לא להרוס לעצמי את הסרט, אבל אולי אני
אכתוב עליו קצת יותר בהרחבה פה בנושא אחרי שאני אראה אותו.

מאוד מומלץ לראות..
29/01/2005 21:23:15 Z-oro
סבבה לך
אבל לא ראיתי ת2 הקודמים אז לא חושב שאני יבין משהו
25/03/2005 11:47:50 Admin
כתבתי סיקור ארוך אבל באמצע הדפדפן נתקע לי והייתי צריך לסגור הכל, אז לצערי תקבלו רק קיצור.

בכל-מקרה, בהודעה שנסיתי לכתוב, כתבתי על השימוש הטכנולוגי המאכזב בסרט, שמשווה לו מראה של פרק מסדרת פאוור ריינג’רס, ובכלל על כמה שהסרט הוא אכזבה לעומת שני הסרטים הקודמים.


נתחיל בזה שהחברה הטובה של זינון נמצאת על איזשהו אי טרופי בכדור הארץ ודרך התקשור היחידה שלה עם זינון היא באמצעות המין טלפון-וידאו שלהם שמציג אותה באותו רקע כל הזמן.

נמשיך בכך שזינון לא באמת נכנסת לצרות כמו בסרטים הקודמים, ולא נתקלת במעגל שנאה גדול ולא מוסבר שמוסיף טעם לסרט, אלא היא רק מואשמת ברמאות לפרק זמן של משהו כמו שתי דקות, והחברות שלה כועסות עליה גם-הן למשך שתי דקות, ואז ישר סולחות לה ואומרות שהיה להן כל-כך קשה לכעוס עליה, בנות..

מכאן גם לסיבוך הראשי, בסרטים הקודמים היה סיבוך של ממש שזינון הצילה, אבל מה זה פה, סלינה? אלת הירח? היא דורשת מזינון לפנות את ההתיישבות מהכוכב שלה, אבל בוא זמנית מפריעה לה לעשות זאת עם כל-מני איבודי כח כבידה, ולא עוזרת לה בשום דבר מעבר לזה שהיא מעיפה את מארגן האירוע אל התקרה על מנת להוכיח שזינון לא משקרת? חוץ מזה, אם לאחר כל העבודה שזינון והצוות השקיעו סלינה מעלימה את כל ההתיישבות כאילו היא לא הייתה, אז מה הקטע שלה להכריח את זינון לעבוד כל-כך קשה בשביל לעשות את זה, היא לא יכלה להסתפק באזהרה ולדאוג שכולם יברחו לפני שהיא תשמיד את המקום?

חוץ מזה, מה הקטע עם כל האותיות Z שמופיעות בכל מקום? ומה רע בפרוטוזואה שפתאום כולם הפסיקו לאהוב אותו והתחילו לאהוב את הלהקת פופ הטפשית הזאת?

אבל, אי אפשר לסיים את הסיקור רק במילים רעות, בכל-זאת היו כמה דברים טובים בסרט, למשל אהבתי מאוד את החברה החדשה שהשיגו לזינון - הבת שהדודה שלי והקפטן אימצו, שבמקרה זינון היא המודל חיכוי שלה במלוא מובן המילה. או זה שלמרות שיורד העניין בפרוטוזואה, בכל-זאת מביאים אותו לשיר ורואים את זינון מעודדת אותו מהקהל, הוא מוסיף קצת סוכר למלח שלהקת הבנות החדשה זורת, כמה חבל שבסוף הוא מצטרף אליה.


אני מניח שזה הכל, נראה אם יהיה עניין בסרט אולי אני אוסיף עליו עוד דברים או ארחיב על התקציר שלו שבסוף לא כתבתי פה בגלל התקיעה של הדפדפן.
עמודים: 1