Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > מערכות הפעלה ותוכנה > Total war: Rome

22/12/2004 23:33:40 Alpha1

השגתי את המשחק הזה מזמן מזמן הכרתי אותו טוב טוב ועכשיו קבלו את הסיקור המלא:

המשחק Total war: Rome הוא משחק אסטרטגיה עם גראפיקה מעולה, נכון בהתחלה זה שם את הגראפיקה על הכי נמוכה ככה שתצתרכו להגדיר בעצמכם אותה לאחר שניכנסתם למשחק הגראפיקה המומלצת היא בינונית ומעלה (למחשבים חזקים) למרות המחשב הגוסס שלי אני שמתי על בינוני ויש תקיעות פה ושם אבל לא משהו רציני.
גם ביקרתי בגראפיקה הגבוהה זה עשה יותר תקיעות והחלטתי שזה חוצה את הגבול של הסבילות שלי והחזרתי לבינוני בחזרה.
אוקיי עד כאן הצד הטכני של הגראפיקה ובכלל אין יותר צד טכני שצריך לספר עליו אתם כבר מנחשים שצריך למשחק פנטים 4 חזק.

טוב אז ככה, המשחק שונה ממה שהתרגלתם באסטרטגיות הרגילות שהכול קורה בזמן אמת של ממש באסטרטגיה הזאות נגיד ככה...זה מן "עירבוב" של HEROES ו משחק אסטרטגיה עם גראפיקה מאוד מאוד משופרת.
למה עם הירוס? כי יש גם במשחק הזה כפתור להעביר תור בצד ימים בפינה. כאשר משחקים במשחק יש לכם מפה פיזית אסטרטגית ענקית שבה אתם יכולים למצוא את הצבאות שלכם(אם קיימים) יש ערים שונות על המפה וכמובן שיש גם את שלכם..נגיד ועכשיו נסמן את העיר וניבחר שם אופציה לבנית צבא, בנינו צבא, סיממנו לחצנו קליל ימיני על המפה איפו אנכנו רוצים למקם אותו, יפה. עכשיו יש לנו שחקן על המפה שהוא בעצם מפקד הצבא, אם לא לקחתם איתכם את הקיסר או איש חשוב זה לא משנה כי הצבא יבחר בתוכו גנרל משלו. אם לקחתם איתכם, אז הקיסר יצבור ניסיון.(להה)
אוקיי, נעביר תור ונגיד שהגיע צבא אויב נתקיף אותו או שנחכה שיתקיף אותנו, אבל אני מעדיף שנתקיף. כשה מתקיפים ניפתח חלון ויש בו 3 אופציות 1) לסגת 2) לתת למחשב לגמור את הקרב במקומכם מהר ולא לשחק בבאטל האמיתי לבד 3) לשחק בעצמכם
ניבחר את 3, וניכנס לקרב אמת עכשיו הכול הולך לפי טקטיקות וזה הפעם לא כמו בכל שאר האסטרטגיות שמסמנים את כולם ותוקפים, עכשיו זה הולך לפי החוקים האמיתיים של האסטרטגיה.
נגיד ויש לנו אנשים עם חץ וקשת ואנשים על חרבות או קידונים
אז את האנשים עם החרבות או הקידונים שמים מקדימה שיבלמו את ההתקפה במידה והם יתקיפו אבל בד"כ אם אתם תוקפים אז הם כמובן יגנו. (האויבים) עכשיו ניקח את האנשים עם החץ וקשת ונשים אותם מאחורי האנשים שבולמים, רק צריך להיזהר לא לשים קרוב מידי כי החצים יכולים לפגוע באנשים שלך ולהרוג אותם.
עכשיו יש אופציות מצד ימים ומצד שמאל למטה, מצד ימין יש את הפקודות לחיילים, נגיד ונסמן עכשיו את הארצ’רים(האנשים עם החץ וקשת) ונגיד ואנכנו רוצים שאמ ירו רק בפקודתינו! אז יש כזה כפתור באיפציות עם תמונה של חץ קשת, נילחץ עליו ונבטל אותו כדי שלא ירו לבד. עכשיו אם הארצ’רים לא מגיעים כמובן שנקדם את הצבא שלנו קדימה, במי ניפגע ראשון? נגיד ויש להם סוסים, אז כמובן קודם לחסל אותם. (הם יכולים לעשות הרבה בלאגן לצבא שלנו, וסדר זה הכי חשוב) אוקיי, חיסלנו? נגיד ועכשיו יש להם תיגבורת והגיעו אליהם גם ארצ’רים (לאויבים) אז צריך לקחת את הצבא שלך (חוץ מהארצ’רים סוסים[אם יש] וכל מיני מכונות [אם יש])
נסמן אותם, עכשיו ניתן להם פקודה להרכיב צורה של TUESTUDO
הם עושים את זה באמת יפה!
והם מגנים נגד חצים. כמובן שאין את האפשרות הזאות בחיילים החלשים בהתחלה ובהתחלה תצפו להפסדים בקרבות עד שיהיה לכם צבא חזק. החל מחיילים הניקראים Early Leagionary Chort
יש את האפשרות הזאות.
לפני - אין
החייל הכי חזק איי פעם שיש המשחק - Urban Chort
ניתן לבנות אותו כשה יש לכם Urban Barracks
טוב, נחזור לקרב.
אז חיסלנו את הסוסים שלהם יש להם תיגבורת ארצ’רים ואנכנו עשינו
TUESTUDO FORMATION
מה נעשה עכשיו? עכשיו נכיד ולנו יש גם סוסים (נגד ארצ’רים רק הם או שהארצ’רים שלך יכולים לעזור) טוב ניסינו להרוג אותם עם הארצ’רים שלנו - לא הצלחנו ניגמרו החצים. אז עכשיו נסיר מהצבא את ה TUESTUDO FORMATION
וניסתער על הצבא שלהם בכל העוצמה, וכאן הם פשוט ישברו. רוב אתם נילחמים נגד ברברים שאין להם מגנים טובים...אבל יש להם אומץ רב כמו לחיילים שלנו. רק שלנו יש מגנים וטכנולוגיה =]
יפה, מה עכשיו? הארצ’רים שלהם בורחים, תיקחו את הסוסים ותרדפו אחרי הארצ’רים. זהו, ניצחנו את הקרב.

כמובן שלכל זה אני צריך להוסיף איזה תמונה שאני ינסה עכשיו לצלם =].

תמונות מ GameSpy


והינה תמונה שאני צילמתי הרגע =]
[ההודעה נערכה על-ידי Alpha1 ב-23/12/2004 00:10:18]
02/01/2005 19:15:18 Alpha1
הינה עוד סיקור הפעם לא שלי אלא של נענע הוא קצר...אולי אפילו יותר טוב משלי...אני מסביר גרוע...:

גם משחקי האסטרטגיה הצליחו להפתיע אותנו עם המשחק Rome: Total War, שילוב בין משחק תורות למשחק אסטרטגיה. המטרה במשחק להפוך לקיסר האימפריה הרומאית ולהשתלט על העולם, ייעני סטייל ג’ורג’ בוש רק עם חרב. אתם תתחילו ברמת מפקד פלוגה עד שתגיעו למעמד העליון של קיסר, בדרך תצטרכו לכבוש את כל המקומות בהם תעברו. בדומה למשחקים הקודמים בסדרה, חברת Creative Assembly שוב יצרה משחק שחציו אסטרטגיה בתורות וחציו אסטרטגיה בזמן אמת. כך, למשל, אתם תבנו את הצבאות ותזיזו אותם על מפת העולם רק שיגיע תורכם. עם זאת, כאשר שני צבאות יפגשו באותה המשבצת על מפת העולם, יעבור המשחק לאזור הקרב עצמו, שם תוכלו לנהל את הקרבות ממבט על, בזמן אמת. גם כאן המנוע הגארפי עושה עבודה מצוינת בזכות האפשרות להזיז את המצלמה בשעת הקרב לכל מקום שרוצים, כך שניתן לראות לא רק מה קורה בקרב אלא ממש להתקרב לתוך אזור הלחימה ולראות אותו ממש לידכם.
-------------------------------------
וזהו משחק השנה לPC זכה מקום 4
אסטרטגיה...תנו כבוד..עשו פריצת דרך.
וד"א מה שראיתם בתמונות האלה זה לא תקריב קרוב ממש, אפשר להקריב את המצלמה כלכך קרוב שיראו את החילים אחד אחד ממש טוב!


אני מזכיר שהגראפיקה ששמתי היא הרוב ב LOW וללא GRASS EFFECTS (דשא, למסוממים שבינכם )

אני רק מתאר לעצמי אילו היתי יכול לשים הכול על HIGH אז המשחק היה ניראה עוד יותר פצצה ממה שזה ניראה בתמונות!
[ההודעה נערכה על-ידי Alpha1 ב-02/01/2005 19:17:53]
עמודים: 1