Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > אבטחת מידע > תולעת חדשה הופכת את המחשב שלכם למכונת ספאם.

10/11/2004 20:44:00 cp77fk4r
תולעת/סוס טרויאני חדש הופץ בימים אלה, שמו הוא "Delf-HA" והוא הגיע אלינו הישר מרוסיה, התולעת הופכת את המחשב הנגוע לשרת הודעות Sms ומתחילה לשלוח הודעות Sms למספרי פלאפון רוסיים, לכתבה שפורסמה בNana-net:
(http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=157361&sid=10)


סוס טרויאני מזן חדש התגלה ברוסיה. הטרויאני, שדווח על ידי חברת Sophos וזכה לשם Delf-HA, משתלט על מחשבים נגועים והופך אותם לשרתים המפיצים הודעות פרסומיות לטלפונים סלולריים ב-SMS., כך מדווח הרג’יסטר.

הטרואיני משתמש בשירותיהן של כמה מהספקיות הסלוללריות ברוסיה, המאפשרים לשלוח דרך אתרי האינטרנט שלהן הודעות טקסט ללא תשלום. את תוכן הודעות הטקסט טוענים המחשבים הנגועים מאתר יעודי.
הודעות ה-SMS נשלחות לטלפונים סלולריים המתחילים בספרות 7921+ או בספרות 7911+, כששת הספרות הבאות נקבעות באופן רנדומאלי. כרגע התגלו רק מקרים בודדים של הדבקה בסוס הטרויאני והוא תקף אך ורק לרוסיה, אולם עיקר חשיבותו הוא בהדגמת כושר ההמצאה של הספאמרים ובמתן רמז לגבי עתידו של הספאם.

"אנחנו רגילים לרעיון שמחשבים נגועים משמשים לצורך שליחת ספאם באמצעות אימייל, אבל המקרה הזה לוקח את תחום הספאם צעד אחד קדימה", אמר גראהם קלולאי, יועץ טכנולוגיה של חברת Sophos.
23/11/2004 00:15:53 -Hawk-
פייי
לאן הגענו!
לדעתי צריך לתקן הצעת חוק עולמית של כמה שנים בכלא לכותבי תוכנות ריגול\ספאם
מעלים לי ת’פיוז כל אלה

HAWK, מציקים!
עמודים: 1