Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > אקטואליה > האו"ם קבע ...ואנחנו האשמים!

2004-07-31 19:46 CJtheone
אמממ כרגיל..(חח סתם לא תמיד)..
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2955695,00.html
קיצר ככה הכתבה אומרת שהאו"ם קבע שהכיבוש הישראלי גרם ל63% מהפלשתינים להיות עניים עוד יותר מאשר הם היו...מתקיימים מ2 דולר ליום בעעעע...
הדו"ח לא עוסק בגורמים לכיבוש וכו'...כך שאל תגיבו לי פה "זה בגלל טרוריסטים פיגועים בלה בלה בלה"...הדו"ח רק מציג עובדה..
וזה באמת נכון....כל כיבוש לא משנה מאיזה סיבות מביא את העם הנכבש לרמה ירודה עוד יותר מאשר הם היו...
טוב נו מה לעשות...זה רק משפיע על דעת העולם..

עכשיו השאלה שלי-
אתם חושבים שהדו"ח הוא אותנטי או שיש גורמים שפעלו לניפוחו?(אני מקווה שכולם הבינו את השאלה..)..
ובאיזה מידה זה ישפיע?
והנה השאלה המרכזית המנחה=צריך להקל על הפלשתינים??????????אם זה לפתוח את השערים לארץ יותר שיעבדו..(למי שלא יודע לפני האינטיפאדה רב הפלשתינים עבדו בארץ)..
או שמה להמשיך בכיבוש חסר רחמים?(אני לא קובע פה עובדה..אפשר לחלוק על זה)
??
2004-07-31 20:10 Enn
אנו כובשים את העם הפלשתינאי. אנו מפעילים את הצבא למבצעים שונים הכוללים הרס בתים ואדמות חקלאיות. ואנו פעלנו במהלך האינתפדה לפגוע במוסדות של הרשות הפלשתינאית (בתי כלא, תחנות משטרה....)

הפלשתינאים משמרים את התנאים הגרועים והרקובים שלהם כדי להראות- כאן זה מחנה פליטים, זה לא השתנה כבר חמישים שנה, מרגישים כאילו אתמול ברחנו מהבית בישראל...

מדינת ישראל יכלה להפטר מכל הביקורות האלו בפשטות ובאלגנטיות- לגלגל את האשמה לרשות הפלשתינאית, שהיא אוטונומיה ויש לה אחריות כלפי התושבים בה. ישראל יכלה אפילו לתבל את זה בטיעון: אנו מספקים חשמל ומים לרשות הפלשתינאית בחינם.

אך ישראל הרסה את הרשות הפלשתינאית וחיבלה ברשות במהלך השנים האחרונות, היא אמרה "מנהיג הרשות איננו רלבנטי". כאשר אנו אומרים שהמנהיג איננו רלבנטי זה למעשה משליך על כל הממשל- וזה נכון, הרי לא מעט מנהיגי בובות יושבים ומחכים רק להוראות מערפאת. כך ישראל למעשה ביטלה את הרשות הפלשתינאית, גם פגעה בריבונותה (לא שהייתה לרשות הפלשתינאית הייתה ריבונות מוחלטת, אבל די עימעמנו את הריבונות שלהם עוד יותר) וטענה שאיננה רלבנטית, כעת ישראל לא יכולה להגיד "היום בא לנו פתאום שהרשות היא האחראית לתושביה" כי הרי ישראל לא יכולה להגיד פעם שהרשות לא רלבנטית ופעם שהיא כן רלבנטית.

משונה מאוד בעיניי שהדוח פורסם בבירות. ללא ספק הדוח מנפח מספר עובדות, אך עדיין הוא מצביע על הכיוון הנכון.

מה עושים?
צריך להחליט- או שאנחנו שולטים בפלשתינאים כמו שהתורכים והעירקים שולטים בכורדים או שאנחנו מגלגלים את האחריות לידי הרשות הפלשתינאית. אם מגלגלים את האחריות לידי הרשות הפלשתינאית צריך לתת לה אמצעים בסיסים כדי שתוכל לפעול ולא לבטל אותה ולהגיד שאיננה רלבנטית. אם לא רוצים רשות פלשתינאית צריך לספק לפלשתינאים את הצרכים שלהם באמצעים שעומדים בידי ישראל.
2004-07-31 21:06 Alpha1
דעתי: לנתק לעזה את החשמל והמים
להמשיך בבנית החומה, שזה ישמש כגבול, ובמקום הזה שיעשו כל מה שהם רוצים בעצמם.
אם פוגעים בנו אנכנו מפציצים אותם. אם לא. שישבו שם בשקט וידאגו לחשמל ולמים בעצמם!
וחצי באו"ם הם מדינות אנטישמיות וערביות
וככה צוברים את הרוב המכריע.
וישראל (כמובן) אינה יכולה להחליט החלטות בעצמה, תמיד צריך להיות מישהו בשם האו"ם שהוא
יקבע מה לעשות על מנת להגן כל עצמינו, אולי גם יגידו לנו שנתן את ירושלים ובכלל את ארץ ישראל הרי הם מאשימים אותנו בכל דבר.
אז בואו נגיד, אמ, לאחת המדינות, כה וככה ואתם חייבים להפסיק להגן על האזרחים שלהם ולתת לטרוריסטים "המסכנים" וה"פגועי קשות עד עמקי נשמותם" על זה שהמדינה הזאות עומדת על מקום קדוש שפעם עבר שם מוחמד! וחייבים לפנות את המדינה הכובשת הזאות! ככה בסוף הם עוד יחריבו את העולם מדינה אחרי מדינה, ואז מה יגידו באו"ם כשה מאוחר כבר? חייבים לפעול נגד הטרור! כן כן, כמובן שלפני זה הם לא נתנו להגן לנו על עצמינו עד שזה הגיע אליהם! לדעתי האו"ם כיום זה דבר בעעע!
פשוט העירגון הזה בלי לשים לב פוגע בזכויות האדם בעצמו!
עמודים: 1