לקרוא מלמטה למעלה!!!!!

Date : 6/18/2004 Time : 15:59
To : Incognito
אוקי
אז אחזור לרוסיה

Date : 6/18/2004 Time : 15:59
From : נערה.
מממממ...זה החום משפיע
אל תתבלבל

Date : 6/18/2004 Time : 15:58
To : Incognito
תגידי לי איך זה אפשרי?
את לומדת איתי שנתיים כבר
ורק עכשיו הבנתי שנימשך אליך

בעע.... יבשה אותך...
חחחחח זה כמו בדיחה...
סתם לא סליחה..
נו יאללה אפשר לחשוב תמצא אחרת...
תחלס זה באמת מצחיק:)
גם אני אמצא לי 3חברות:)[נערך על-ידי Incognito בתאריך 2004/06/19 13:26]
בואנה זה לא ובן בגרוש
שמשהו יעסביר לי[בצעקה]

קיבצי,,בעעעע
תנסה גישה אחרת...
חחחחחחחחח
אתה מצחיק...

זה מזכיר ת'סרטים האלה, שיש ת'בנאדם הזה שיצא עם מישי, ואז היא זרקה אותו, ואז הוא בדיכי וכולם מנחמים אותו וכל זה, ואז בסוף כשהוא מתנחם הוא יוצא החוצה והולך ומנסה להתחיל עם מישי ואז היא מייבשת אותו ויורדת עלייו..

LOL

פונטי,מווווווו?
תנסה גישה אחרת...
כמוו.... אמ......
לומר לה את זה מול הפנים!!
זה שצריך לדבר איתה פנים מול פנים זה ידוע לי
פשוט זה באמת נישמע מצחיק הקטע הזה, הרי זה לא הכל:)
באמת.. אתה לומד איתה, אתה רואה אותה כל יום, אתה יכול לקחת אותה לשיחה לכמה זמן אחרי הלימודים, ואתה אומר לה דבר כזה דרך האי סי קיו? אני חושב שגם אם היא הייתה מרגישה כלפיך משהו אז.. היא הייתה רואה את זה בצורה מאוד מוזרה ואולי אפילו לא אמיתית.

כשאתה באמת אוהב מישהי (אני לא אומר שאתה לא באמת אוהב אותה או משהו כזה) אז אהבה הזאת תתן לך את כל האומץ שבעולם כדי להגיד לה מה שאתה מרגיש פנים אל פנים.

בהצלחה.

סיפי, שניראה לו שהוא מתחיל להדבק מפונטי.
סיפי נחבד
אני לא ממש אוהב אותה
זה סתם משיכה (לאאאאאאא מינית)
וכן זה באמת מפגר להגיד דברים כאלה באי סי פשוט זה ניראה לי מפגר לעשות את זה באפסקה בין השיעורים
מי אמר בין השעורים? תזמין אותה לסרט ותגיד לה את זה אחריו, תבקש ממנה להשאר כמה דקות אחרי הלימודים.. תזמין אותה לבית שלך.. שאל אותה אם היא רוצה ללכת איתך לטייל, תמצא זמן ותספר לה בשיא הכנות את מה שעובר עליך ואת מה שאתה מרגיש.

ו..חח, אני לא נכבד, אני מעדיף להיות סתם סיפי :)

תעשה מה שתבחר לעשות, אבל בכל אופן, בהצלחה אחי.
תודה........
ת'אמת זה דיי מסובח לא כדי להכנס לעומק:)
מסובך*

ואיך שבא לך.. תרגיש חופשי.