Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > תיכנות > אני כותב משחק (תיכנות?)

2004-06-14 14:25 11010010110
נכון כמו המשחקי דוס הישנים שכל חלק בעיצוב זה כמו משבצת במסך

(קחו לדוגמה Supaplex)

איך אני כותב דבר כזה של וינדוס יאנו לא עם 10101 PictureBoxים בויזואל בייסיק
2004-06-14 22:15 Alpha1
הכיוון שלך היה נכון (זה תיכנות)
אם אתה שואל שאלה הנוגעת בזה(בניית משחק), ולא שאלה על המשחק
אז, אני מעביר את זה כמובן לתיכנות
-הועבר-
2004-06-14 22:20 Alpha1
אופה!?
למה אין לי הרשאה להעביר נושא זה?!
2004-06-14 22:50 Alpha1
מוזר, רק עכשיו העביר למרות שכתב שאני לא רשאי =\
משהו לא בסדר עם המערכת הזאות זה מתחיל להיות חשוד
2004-06-14 23:16 Echo
עובד קשה מאד עם API של ווינדוז
2004-06-21 10:53 11010010110
A1 ספאאממממררררררררררררררררררר

איך אני עושה עם API בכל מקרה

והורדתי כמה דברים מד"ר ויבי אבל ממש לא רוצה להסתבך עם DirectX
2004-06-21 23:25 Echo
אין לך ברירה
בסופו של דבר אתה חייב להסתבך עם DirectX
2004-06-23 02:06 tttttt
בעיקרון רוב המשחקים נכתבים בשפת c++, עם שימוש ב directx תחת ווינדואס, ולרוב ogl תחת לינוקס.... כתיבת משחק תלת מימדי מאלה שאתה מכיר יכולה לקחת בוא נגיד הרבה מאוד זמן.
2004-06-23 10:39 Dorown
הוא דיבר על סופפלקס..
וגם לזה יקח לך מלא זמן
2004-06-23 10:42 11010010110
למה 3D!?!?!?

משחק פשוט...

הכנתי תריבועים למטריצה אייקונים של 64*64 עם 16 צבעים...

ותשחקנים מונסטרים נשק נקודות וכו אני גם עושה מאייקון אבל עם רקע שקוף...
עמודים: 1