Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > אבטחת מידע > מישהו יכול להסביר לי משהו-זה מביך די...

2004-06-10 14:10 CJtheone
מזה בעצם "אבטחת מידע" ,איזה תוכנות למשל נכנסות לקטגוריה הזו?
תנו לי הסבר קצר מזה חבריה...תודה מראש:)
2004-06-10 15:00 Dorown
אוקיי ..
פה כעקרון אנחנו מדברים על חורי אבטחה חדשים שנימצאו.
או שרתים חשוב שנפרצו לדוגמה אם יפרצו את yahoo אז סביר להניח שתידע את זה פה.
המממ
כעקרון גם איך לאבטח את המערכת שלך ..
איזה באגים יש לך ?
איך אתה בודק אותם..
כעקרון אם ההיתה מסתכל בהודעות פה אולי ההיתה מבין קצת יותר.
2004-06-10 15:57 11010010110
hacking
2004-06-10 16:56 cp77fk4r
פה מדברים על אבטחת מידע (וגם על..תיכנות/רשתות/מערכות/האקינג וכו' וכו' וכו') שואלים שאלות, ומפרסים מידע, מציעים רעיונות ומנסים לעזור לכל מי שצריך עזרה בנושא.

אבטחת מידע זה כל מה שקשור לאנונימיות באינטרנט, דרכים להשיג אותה, וגם דרכים להפר אותה, לנסות להשתמש במחשב שלך ובשכל כדי לדעת "קצת יותר" ממה שמשתמש ממוצע יודע.

איזה תוכנות יכנסו לקטגוריה הזאת? בגלל שאבטחת מידע, מתקשר להרבה מאוד נושאים, התוכנות שיהיו פה, או שידברו עליהם הם יהיו מאוד מגוונות, אני מאמין שפייר וולים, אנטי וירוסים זה הבסיס, אבל בגלל שאבטחת מידע זה גם רשתות אז ידברו כאן גם על פורט-סקאנים, פאקט-סנייפרים, קיי-לוגרים, אקספלויטים (אם אפשר לקרוא להם "תוכנות"), תוכנות להצפנת מידע (כמו למשל הPgp המוכרת), גם תוכנות לפיצוח מידע (סתם לדוגמא- JTR), תוכנות לסריקת באגים (לדוגמא Nmap), ידברו פה גם על באגים במערכות הפעלה, ולכן ידברו פה גם על מערכות הפעלה (לא מהפאן של הסאונג או הוויזואליות, אלה מהבסיס שלהם, הפקודות, והישומים/שירותים שהם מציעות)- למשל Unix/Linux, או SunOS, BSD וכו', כמו כן ידברו פה גם על אבטחת שרתים כמו IIS, NT או Apache וכו', ידברו פה על שרותי אבטחה (למשל Proxys, או Sockets), ועוד הרבה מאוד דברים.

יש לי הגשת פרוייקט עוד כמה דקות, אז אני צריך לזוז, אני מקווה שהקפתי בערך את התשובה שתספק אותך, אבל אם תרצה המשך להסבר ולדוגמאות רק תבקש.
עמודים: 1