Logo

רד-בורד: ארכיון

ראשי > משחקים וקונסולות > Tech עם Night Elves בWarcraft

2004-05-14 19:29 Enn
מדריך לשחקנים ברמה בינונית טקסט שכתבתי בעבר עם כמה שינויים. המדריך רשום בלשון זכר ובצורת ציווי אבל הכוונה היא לשני המינים.
עם תחילת המשחק קח 4 Wispים לGold Mine, ואחד לבניית Altar. בנה Wisp נוסף והוצא מהר Wisp מהGold Mine לבניית Moon Well. לאחר מכןמלא לחלוטין את הGold Mine ושלח 6 Wispים לאיסוף עץ. בחר בתור גיבור את Warden או Keeper והתחל לעשות Hero rush בזמן Hero rush שפר את המפקדה ובנה הרבה מאוד Moon Wellים (מכיוון שאנו לא בונים Barracks, צריך שהגיבור יזכה לתמיכה חזקה בבסיס=Moon Well), בנה גם בית חפצים (גם זה לסייע לגיבור בשעת מצוקה) וHunters Hall (כדאי לפעמים גם מגדל שמירה). המשך בHero Rush והמשך להציק לאויב עם הגיבור ובזמן הזה בנה 2 בניינים של חצי דובים ודריאדות וגיבור משני (חובה מכיוון שיש צורך להשיג צבא מהיר ונחסך המון כסף בזמן שהשתפרה המפקדה). לאחר שנבנו שני הבניינים יש שתי אפשרויות:
1. קח את הגיבורים להמשיך את הHERO RUSH ובזמן הזה השג צבא, ואז תקוף בRush ענק את האוייב (אני חושב שהשיטה הזאת פחות מתאימה ברמה גבוהה)
2. קח את הגיבורים והצבא ועלה לפחות עד ל lvl3 ואז תקוף את האוייב.

הערות:
1. הזהר מאוד מrush, היריב יכול ממש לחסל אותך כי אין לך צבא, לכן זכור להשיג הרבה Moon Wellים ובניין חפצים
2. במקרה והבסיס של היריב מבוצר (יש בו הרבה מגדלי שמירה) אז אפשר לקחת את הגיבור להציק קצת לצבא שעושה Creep, או לעשות Creep קל מאוד

מקווה שזה ברור
2004-05-14 19:34 Alpha1
צל"ש!!!
היום כתבת כבר 2 נושאים על רמה! יפה! תמשיך ככה!
עמודים: 1